  • 1. Data: 2009-09-08 02:38:18
    Temat: PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Play-Fresh, pewna osoba próbowała się połączyć kiedy mi padła bateria,
    w ten spsosób miałem otrzymać jej nr telefonu, po włączeniu otrzymałem
    wiadomość "o próbie połączenia" ale niestety w Play-Fresh jest to
    tylko SMS typu "flash" - automatycznie nacisnąłem OK i... WSZYSTKO
    ZNIKNĘŁO, na zawsze... :(
    (przyzwyczajony do takich powiadomień typu normalny SMS w Orange,
    gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)

    Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE
    DZWONIŁ???

  • 2. Data: 2009-09-08 05:47:30
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Wrz, 04:38, Xian Mi Mao <x...@g...com> pisze...
> [...]
    > gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
    > Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE

    nie

    Ircys

  • 3. Data: 2009-09-08 09:29:06
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 7:47 am, Ircys <i...@p...pl> wrote:
    > On 8 Wrz, 04:38, Xian Mi Mao <x...@g...com> pisze...

    > nie

    dziękuję za dogłębną odpowiedź

  • 4. Data: 2009-09-08 10:25:16
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 7:47 am, Ircys <i...@p...pl> wrote:
    > On 8 Wrz, 04:38, Xian Mi Mao <x...@g...com> pisze...

    > nie

    Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
    "CZEEGO"

  • 5. Data: 2009-09-08 10:28:54
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Xian Mi Mao pisze:

    > dziękuję za dogłębną odpowiedź

    dogłębniejsza może być:
    nie, nie da się.

    Tak już jest w Play na razie...
    Pisałem już do nich, że jednak wygodniej jakby to był sms ale coż z tego?

  • 6. Data: 2009-09-08 10:41:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 03:25:16 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

    > Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
    > "CZEEGO"

    Ale o co Ci chodzi? Otrzymałeś konkretną odpowiedź -- chciałbyś, żeby
    użytkownik Ircyś jeszcze Ci to rozwinął?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-09-08 10:44:18
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
    "CZEEGO"

    tak. Ale tak było tylko w okreslonych sytuacjach np. jak przychodził klient
    i cos chciał, a nie do konca było wiadomo co, to wtedy pan, czy inna pani
    pytała go uprzejmie: czego? generalnie chodziło o osmielenie klienta, zeby
    szybko i sprawnie wyłuszczył co go gnębi.
    Jak przychodził klient i pytał o cos konkretnie to dostawał konkretną
    odpowiedz: nie

  • 8. Data: 2009-09-08 10:48:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
    > "CZEEGO"

    Chłopczyku.. dostałeś prawdziwą i konkretną odpowiedź, czego jeszcze byś
    oczekiwał? napisania na kredowym papierze na 3 strony maszynopisu i podania
    na złotej tacy wraz z kubkiem kawy i croissantem?
    Może zamiast postawy roszczeniowej, poczytaj sobie zasady usenetu, np. to,
    że tutaj się nie "panuje".
    I że to nie jest firma która dostarcza wsparcie techniczne dla uzytkowników
    za ciężką kasę, tylko grupa użytkowników która dzieli się własnymi
    doświadczeniami. Dobrowolnie a nie obowiązkowo, więc wypadałoby podziękować
    za informację a nie krygować się jak stara panna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-09-08 11:13:21
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Sep 8, 12:28 pm, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>
    wrote:

    > dogłębniejsza może być:
    > nie, nie da się.
    >
    > Tak już jest w Play na razie...

    Właśnie zadzwoniłem do BOK w Play w tej dokładnie sprawie i pani
    konsultantka poinformowała mnie, że oczywiście posiada tę informację
    (widzi historię połączeń na monitorze) ale nie może mi jej podać z
    powodu "USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH"!
    Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Jak
    tępy urzędnik-BETON w PRL. Także jej kierownik nie chciał ze mną
    rozmawiać.

    JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

    PO PROSTU MAJĄ W D... KLIENTÓW SIECI PLAY!!!

  • 10. Data: 2009-09-08 11:53:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:13:21 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

    > JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

    LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd