eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :( › Re: PLAY: powiadomienie o próbie połšczenia - typu "flash" :(
  • Data: 2009-09-09 09:24:30
    Temat: Re: PLAY: powiadomienie o próbie połšczenia - typu "flash" :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 8, 10:08 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co - ma odpowiedz rozbudowac o wyjasnienie na kilka sposobow jak
    > nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
    > zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"
    > :-)
    >
    > J.

    ale co jest zablokowane? identyfikacja dzwoniącego? powiadomienie że
    ktoś dzwonił (wraz z podaniem nr) podczas gdy telefon był wyłączony?

    JEDYNE co tutaj jest zablokowane to ułatwienie życia klientom - SMS
    powiadamiający tez nie wiadomo czemu musi być w formacie "flash" a nie
    normalny...

    CZASEM to mogą być bardzo istotne informacje!!!