  • Data: 2012-03-15 21:53:58
    Temat: Re: PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    udało się całe to playowskie ścierwo wyłączyć

    PIERWSZE OSZUSTWO PLAY
    w panelu na stronie pisało że wszystkie opcje poczty wyłączone
    definitywne wyłączenie tymi kodami:
    #67#
    #61#
    #62#

    DRUGIE OSZUSTWO PLAY
    mimo wyłączenia poczty, inny wariant "poczty"
    łapał dzwoniących, tzw. notka sms

    STOP NOTKA
    na numer 8042 (bezplatnie)

    po tej operacji, podobno po 8 godzinach
    możliwe że dzwoniący do mnie przed 8:30 (automayczne włączenie)
    nie zostaną już skasowani za nic

    bardzo, bardzo zawiodłem się na play
    jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play
    i pozegnam się z tą upierdliwą siecią

    erator/