  • 11. Data: 2009-07-07 11:18:18
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej
    > ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    > zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    > potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
    > ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    > pleja

    Tak. Potwierdzam.
    Tak jest skonfigurowana sieć 2G playa, cisza (ok. 1 sek.) jest w momencie
    handoveru na inną stację lub handoveru w obrębie obecnej stacji - na inny
    sektor. Dlaczego tak to działa, tego nie wiadomo, u W3 jakoś nie ma takich
    cyrków, handover albo jest niezauważalny, albo trwa zdecydowanie krócej.
    Napisałem reklamację do Playa, w odpowiedzi (w celu zlania problemu -
    klienta) oczywiście ankieta, wiec napisalem im, że nie będę się powtarzać,
    bo problem opisalem dokładnie wcześniej, tylko muszą wykazać dobrą wole i to
    przeczytać, najlepiej ze zrozumieniem. Poza tym wyraźnie zaznaczyłem, że
    zgłaszam im to jako reklamację, a nie zgłoszenie / zapytanie - czyli
    obowiązują zasady PT.
    W odpowiedzi na reklamacje napisali, że jest im przykro i wyjaśnili, że
    siecią zarządza kontroler stacji bazowych i on decyduje o handoverach, które
    są zjawiskiem normalnym. Oczywiscie ja nie zgłaszałem faktu, że w ogóle są
    handovery, ale że w sieci gsm P4 trwają zbyt długo i w konsekwencji rozmowa
    jest przerywana na 1 -2 sek. lub całkowicie zerwana. Tak więc odpowiedź nie
    na temat, reklamacja nie uznana.
    Obsługa klienta w Playu to jedno wielkie nieporozumienie. Zero wiedzy i
    chamskie zlewanie problemów.
    Dlatego też daję im mniej zarobić i wybieram ręcznie sieć Plusa. Akurat mój
    numer ma bardzo dużo przychodzących i wychodzących.
    Dodatkowo, mam wrażenie, że Play działa tylko w kodowaniu HR (pozostali
    przewalają na HR jak jest spora zajętość sieci). W każdym razie na ranem
    połączenia też szły w HR, a wtedy zajętość BTSa nie powinna być spora.

  • 12. Data: 2009-07-07 12:53:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Bebe pisze:
    > Hej
    > ja mam pytanko do plejowców

    A ja drugie.
    Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
    "Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
    Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz
    na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2009-07-07 13:03:08
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na
    > tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.

    nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie
    można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z
    jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 14. Data: 2009-07-07 13:10:20
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Bebe pisze:

    > nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie
    > można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z
    > jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

    Właśnie, nie zacytuje teraz żadnego z pamięci ale ma trochę tych
    komunikatów. A co do powyższego raczej nie dotyczy braku zasięgu
    odbiorcy, ba dwie trzy próby i już da się dodzwonić. Nie są to częste u
    mnie sytuacje i w sumie niedokuczliwe, ale zastanowił mnie ten
    komunikat, bo jakiś nowy (Playa nie mam od początku) i w ogóle co by
    oznaczał. Powiedziała by prawdę a nie ogólnikowo :)

  • 15. Data: 2009-07-07 13:14:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 15:03:08 +0200, Bebe napisał(a):

    > nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby
    > nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie
    > z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

    No to chyba dobrze, że Plus jednak złożył mojemu ojcu ofertę po
    wypowiedzeniu, po której jednak przedłużył umowę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?