  • 11. Data: 2013-09-20 21:09:44
    Temat: Re: PLAY dla firm - oni tak zawsze
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 20:35, ToMasz pisze:
    > czy któryś z Was moze się pochwalić co "dają" bez telefonu? bo jak to
    > samo co red bull, niu to niema o czym gadać

    Ja przedłużyłem abo. bez telefonu na rok za 19 zł/mies. 200 min. do
    wszystkich + do play gratis. Dla mnie bardzo dobra oferta. Dostępna jak
    wiadomo tylko do 24 września. :-)

  • 12. Data: 2013-09-20 22:52:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.09.2013 21:09, z pisze:

    > Ja przedłużyłem abo. bez telefonu na rok za 19 zł/mies. 200 min. do
    > wszystkich + do play gratis. Dla mnie bardzo dobra oferta.
    ja mam więcej minut za 12.5netto. słabo się targowałeś.
    > Dostępna jak
    > wiadomo tylko do 24 września. :-)
    formuła s czy coś innego? jak z netem? drugi numer na jednym simie? smsy
    gratis w sieci?

    ToMasz

  • 13. Data: 2013-09-21 14:50:32
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > I po tej dacie wszystkie telefony, które od tygodni są "chwilowo
    > niedostępne" nagle staną się bez problemu dostępne. Rzecz jasna, tylko z
    > nową, oczywiście lepszą, taryfą ;->

    A na czym polega ta fajność starych ofert?
    Chodzi o lepsze warunki na słuchawki, czy korzystniejsze usługi?

    Pozdr

  • 14. Data: 2013-09-21 15:12:00
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Michal" napisał:

    > A na czym polega ta fajność starych ofert?
    > Chodzi o lepsze warunki na słuchawki, czy korzystniejsze usługi?

    *Dla mnie* praktycznie nie ma żadnej różnicy, miesięczna jest rzędu
    równowartości jednego piwa wychłeptanego na ławce, ale nowo nawróceni
    prepaidziarze z przyzwyczajenia trzęsą się nad każdą złotówką ;->
    Mnie osobiście wkuźwia ten "okres przejściowy", w którym interesujące mnie
    słuchawki są "chwilowo niedostępne". Dlatego dzwoniących konsultantów
    odsyłam na po 24 września, kiedy pewnikiem pojawią się znowu. A jak się nie
    pojawią - cóż... obok salonu Play mam też salony Ery i Orange a rzut beretem
    dalej Plusa... ;->

    JoteR

  • 15. Data: 2013-09-21 16:03:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 21 Sep 2013 15:12:00 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >*Dla mnie* praktycznie nie ma żadnej różnicy, miesięczna jest rzędu
    >równowartości jednego piwa wychłeptanego na ławce, ale nowo nawróceni
    >prepaidziarze z przyzwyczajenia trzęsą się nad każdą złotówką ;->

    Bez przesady, do niedawna było 300 minut i 1GB za 29pln z umową na 12
    miesięcy, teraz za tą samą kwotę dostajemy 200minut tylko i umowa na
    15 miesięcy. Kwota poza abo to 0,29gr ; wcześniej 0,19gr. Różnicę
    widać gołym okiem, ale jak ktoś lubi płacić więcej za mniej to już
    jego sprawa i jego pieniądze.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-09-21 17:20:14
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > Bez przesady, do niedawna było 300 minut i 1GB za 29pln
    > z umową na 12 miesięcy,

    AFAIR było 300 minut + 0,5 GB za 35 PLN netto (Formuła S).

    > teraz za tą samą kwotę dostajemy 200minut tylko i umowa na
    > 15 miesięcy

    Teraz jest też 300 minut + 1 GB za 39,99 netto (Play Unlimited z ptaszkami)
    Zresztą licytacja na minuty *dla mnie* nie ma większego sensu, praktycznie
    każda liczba trzycyfrowa jest *dla mnie* "unlimited" ;->

    >. Kwota poza abo to 0,29gr ; wcześniej 0,19gr.

    Jakie to ma znaczenie przy taryfach "unlimited"?

    > Różnicę widać gołym okiem, ale jak ktoś lubi płacić więcej za mniej
    > to już jego sprawa i jego pieniądze.

    Całe 4,99 netto różnicy? Za tyle ciężko się napić piwa w jakimś lokalu, w
    którym nie leje się na łeb ;->
    Zresztą za tę kwotę dostanę 0,5 GB więcej, więc twoja arytmetyka jest jakaś
    taka hmm... nieortodoksyjna ;-> .

    JoteR

  • 17. Data: 2013-09-21 18:26:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 21 Sep 2013 17:20:14 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >AFAIR było 300 minut + 0,5 GB za 35 PLN netto (Formuła S).

    z 1GB było 30,75 bez e faktury z vat formuła s
    teraz play dla firm 1gb , 200 minut wychodzi 36.89

    >Jakie to ma znaczenie przy taryfach "unlimited"?

    Przy tych najtańszych biznesowych ma znaczenie bo tam jest tylko
    określona liczba minut do wykorzystania, zresztą sam wyżej o tym
    wspomniałeś

    Patrz wyżej
    Opierałem się na tym:
    stare taryfy dla firm:
    http://gsmonline.pl/artykuly/formula-dla-firm-nowe-t
    aryfy-dla-biznesu-w-Play
    nowe taryfy dla firm
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-nowe-formuly
    -unlimited-i-start-lte,2,3,28886.html

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-09-22 10:28:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl>

> [...]
    > warunki.
    > Przyzna Pan, że 59,99 zł. za no limit to śmieszna cena i nie ma tu za
    > bardzo co dodawać. Mamy w specjalnej formule lepsze ceny telefonów niż w
    > salonie, ale to będą pewnie te same ceny co przez eshop.
    > Tak czy inaczej bardzo proszę o nieporównywanie mojej usługi do sprzedaży
    > przez telefon. Ja obsługuję Pana osobiście, informuję na bieżąco co się
    > dzieje, pilnuję procesu przeniesienia numeru, a po sprzedaży sprawuję nad
    > Panem opiekę biznesową. W telemarketingu nie ma Pan żadnej z tych rzeczy,
    > kompetencjach osób tam pracujących nie wspomnę."

    Czytaj ... ja nie robię nic tylko czynię honory a jak jest problem to
    najlepiej jakbyś sobie poradził sam

  • 19. Data: 2013-09-22 13:09:20
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > z 1GB było 30,75 bez e faktury z vat formuła s
    > teraz play dla firm 1gb , 200 minut wychodzi 36.89

    Chyba masz rację, te 0,5 GB to wziąłem zdaje się z taryfy indywidualnej,
    przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Aha, i ja cały czas piszę o taryfach z telefonem (w tę stronę skręcił wątek
    po pytaniu, czy w starej taryfie były lepsze ceny na aparaty), bo jaki sens
    wiązać się terminowym kontraktem za bezdurno? Tam teraz w najtańszej taryfie
    w ogóle nie ma minut poza Play, zaś ptaszek za dychę dokłada 300 minut do
    wsiech, co - jak pisałem - jest dla mnie praktycznie "unlimited".
    Tak czy siak - ta taryfa, którą ja chciałbym ewentualnie wziąć na
    przedłużenie (Formuła Play Unlimited 19,99 plus 2 ptaszki - razem 39,99)
    nadal mieści się (podobnie jak poprzednia Formuła S na niemal identycznych
    warunkach za 35 zł) poniżej psychologicznej granicy 50 zł brutto.

    JoteR

  • 20. Data: 2013-09-22 22:13:41

    W dniu 2013-09-20 22:52, ToMasz pisze:
    > formuła s czy coś innego? jak z netem? drugi numer na jednym simie? smsy
    > gratis w sieci?

    Formuła S :-) bez netu jeden numer, smsy chyba gratis, faktura
    elektroniczna, ale ja to kiepski klient jestem bo te 19 zł ciągnę kilka
    lat :-)

    Chyba nie mam co narzekać. 1 grosz za minutę. :-)