  • 1. Data: 2014-04-07 14:13:01
    Temat: PLAY aktualizacja ustawień MMS
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Witam,
    Otrzymałem przed chwila SMS, nadawca PLAY o treści "za chwile otrzymasz
    najnowsze ustawienia dotyczące MMS, zainstaluj je". Czy coś się mogło
    zmienić? Nic nie zmieniałem, korzystam z tego telefonu >2 lata. Czy SMS
    konfiguracyjny może być niebezpieczny?
    Pozdrawiam Dan

  • 2. Data: 2014-04-07 18:36:32
    Temat: Re: PLAY aktualizacja ustawień MMS
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-07 14:13, DanW pisze:
> [...]
    > się mogło zmienić? Nic nie zmieniałem, korzystam z tego telefonu >2
    > lata. Czy SMS konfiguracyjny może być niebezpieczny?

    Pewnie jakaś pomyłka, zasadniczo to Play przysyła dane konfiguracyjne
    gdy się włoży do telefonu świeżą kartę SIM, a w tym wypadku musiał
    zaistnieć jakiś błąd. Nie nic się w konfiguracji "internet" i "mms"
    sieci Play nie zmieniło.

  • 3. Data: 2014-04-07 19:27:06
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-04-07 18:36, Trybun pisze:

> [...]
    > gdy się włoży do telefonu świeżą kartę SIM, a w tym wypadku musiał
    > zaistnieć jakiś błąd. Nie nic się w konfiguracji "internet" i "mms"
    Dziękuje za informację, swoją drogą czy zmiana tych ustawień może
    spowodować naliczanie niepotrzebnych kosztów? (coś w rodzaju wirusa).
    Pozdrawiam Dan

  • 4. Data: 2014-04-07 20:53:48
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą DanW
    naskrobał(a):

    > Dziękuje za informację, swoją drogą czy zmiana tych ustawień może
    > spowodować naliczanie niepotrzebnych kosztów? (coś w rodzaju wirusa).
    > Pozdrawiam Dan

    Jeśli wpiszesz jakiś płatny punkt dostępowy to zapene będziesz obciążany
    kosztami, ale do tego potrzebny by był login i hasło.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 5. Data: 2014-04-08 13:14:32
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    gdy się włoży do telefonu świeżą kartę SIM, a w tym wypadku musiał
    zaistnieć jakiś błąd. Nie nic się w konfiguracji "internet" i "mms"

    To chyba jakiś większy błąd (pomyłka) bo ja też takie coś dostałem od Play.