  • 11. Data: 2014-10-23 23:20:31
    Temat: Re: PLAY DLA FIRM opinie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski.

    Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
    Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.

    JoteR

  • 12. Data: 2014-10-24 07:42:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.10.2014 23:20, JoteR pisze:

    > Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
    > Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.
    >
    > JoteR

    red bull mobile (no limit, 2giga+YT, ale płatne sms). Albo jeszcze
    lepiej virgin mobile(300min,4 giga sms za darmo). obydwie sieci _o ile
    wiem_ są "widziane" z zewnątrz jako play.
    ToMasz

    PS na tej podstawie można rozpocząć negocjacje z doradcą biznesowym. O
    ile będzie łaskawy podjąć rozmowy, z czym ostatnio jest ciężko.

  • 13. Data: 2014-10-24 08:07:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 24 Oct 2014 07:42:54 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >PS na tej podstawie można rozpocząć negocjacje z doradcą biznesowym. O
    >ile będzie łaskawy podjąć rozmowy, z czym ostatnio jest ciężko.

    Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
    jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
    abo

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-10-24 08:26:30
    Od: Gustaw K <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 22:14:02 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata
    > temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie
    > chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam
    > co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.
    >
    > ToMasz

    W Orange akurat za 2GB musisz dopłacić 15zł+VAT jako dodatkowa paczka usług, lub
    5zł+VAT za 1GB danych

  • 15. Data: 2014-10-24 09:50:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > PS na tej podstawie można rozpocząć negocjacje z doradcą biznesowym. O ile
    > będzie łaskawy podjąć rozmowy, z czym ostatnio jest ciężko.

    Czyli zawsze jest z łaską i zawsze są jakieś limity.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2014-10-24 15:43:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-23 17:36, JoteR pisze:

    > Jeśli podpisałeś cyrograf, to masz tam już konto.
    > Pytanie tylko, czy znasz do niego hasło ;->
    >
    > JoteR

    Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już
    zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam.
    Jednak zdaje się niepotrzebnie sie fatygowałem - złożyłem reklamację na
    Play24, i nawet nie zdążyłem wejść na stronę polecaną przez dizel-a, a
    już odezwała się konsultantka, nie proponowała żadnego odblokowywania
    Orange a zdalne ustawienie na karcie Orange jako pierwszego w roamingu z
    trzech operatorów - Orange T-M i Plus. I nic to nie dało - nadal telefon
    loguje się do T-M a nie do Orange, mimo tego że ten ma moc sygnału
    prawie maksymalną a od T-M jest słaby i na dostatek tylko przy oknie i
    często wręcz całkowicie zanika. Ręcznie też nie można przełączyć na
    Orange.. Czy istnieje jakiś inny sposób aby zmusić telefon z kartą Play
    do tego aby w roamingu pracował w sieci Orange?

  • 17. Data: 2014-10-24 16:16:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >Orange.. Czy istnieje jakiś inny sposób aby zmusić telefon z kartą Play
    >do tego aby w roamingu pracował w sieci Orange?

    Nie istnieje, jedynie ręczne przełączenie.
    Wyłącz i włącz telefon, być może karta wtedy się zaktualizuje.
    Jeśli to nie pomoże i dalej nie możesz zalogować się ręcznie do Orange
    wcale to znaczy że jakaś niekumata konsultantka była bo zmieniła na
    karcie priorytety, ale zapomniała o odblokowaniu możliwości logowania
    się do Orange.
    Ewentualnie poczekałbym do jutra bo system play mieli wszystko w
    godzinach 0:00-01:00 więc może do rana zadziała, jak nie to kolejne
    zgłoszenie trzeba napisać.
    Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia
    raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-10-24 18:54:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gustaw K" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?

    Kolega kiedyś próbował znaleźć w Internecie adres i szukał go na odcinku
    100 km, ja kierowałe m. Albo zrywało net, albo nie było połączenia.
    Zatrzymałem sie i w 2 minuty znalazłem telefonem w PLUS-ie. Z jego relacji,
    że z netem tam jest straszny problem. Po za tym - ale to już dawno - jak
    wziął telefon w PLAY-u, to mu przyszedł rachunek 800 zł za miesiąc. Okazało
    się, że dostał jakiś tam telefon w którym operator coś tak ustawił, że mu
    cały czas net żarło. Podobno nie było widać na telefonie. Nie sprawdzałem,
    sprzedaję jako plotkę, tak jak kupiłem.

  • 19. Data: 2014-10-24 20:17:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
    > jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
    > abo
    Podczas przenoszenia numeru, przenieśli go na imię i nazwisko będące
    częścią nazwy firmy. po miesiącu "normalnie" zaktualizowałem dane,
    przychodzi (emailem) faktura na firmę.
    Co do negocjacji. Jeśli coś chcę, a nie podoba mi się oferta na www, to
    niema wała że ktoś przyjdzie i powie panie Tomaszu, mamy dla pana ofertę
    specjalną. Nie rozumiem czego kolega oczekuje. Trzeba niestety
    zadzwonić, pogadać, może troszkę naściemniać.... samo się nie zrobi.
    Czasami warto.
    ToMasz

  • 20. Data: 2014-10-25 15:02:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-24 16:16, dizel pisze:

> [...]
    > Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia
    > raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji.

    Nic to restartowanie telefonu nie daje, także ta godzina 0:00 nic nie
    zmieniła. No nic, napisałem nowe zgłoszenie i ciekawe jakie będą tego
    efekty. Napisałem że nie chcę żadnych innych zabiegów tylko odblokowania
    Orange w roamingu.

    No nie, w poważniejszych sprawach ( a tą moją chyba tak potraktowali)
    jest potrzebna weryfikacja poprzez kod PUK, a więc muszą zadzwonić.