  • Data: 2013-03-03 13:57:00
    Temat: Re: PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym oliwił od dołu :) A jeśli chcesz wyciągnąć wirnik, to wszystkie
    > wiatraczki jakie widziałem mają zawleczkę na ośce którą musisz wydłubać.
    Jakbyś popatrzał na zdjęcia, które dał wątkotwórca (bo chyba jemu
    chciałeś odpowiedzieć, a nie mi), to byś zobaczył że z dołu, gdzie
    powinna być zawleczka - ośka jest zaślepiona.
    Spotkałem się już z takimi wentylatorkami, prawdopodobnie jest wirnik na
    zatrzask-wcisk wkładany i jest to nierozbieralne (bez zniszczenia).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173