eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Fri, 15 Dec 2023 22:30:18 +0100

    On 15/12/2023 21:59, Piotr Gałka wrote:
    > Pół roku temu założyłem konto na fejsie bo z treści jakiejś strony
    > wynikało, że tam się więcej dowiem, ale nie dowiedziałem się.
    > Od tej pory ani razu nie zalogowałem się na fejsa.
    > Jak się w ogóle zabrać do poszukania jakichś sensownych grup?

    Wyszukiwarką facebooka. Podpowiada wiele rzeczy, w tym grupy.

    Zacznij od wpisania w facebooka "grupa foo" i w pierwszej kolejnosci
    dostaniesz kilka trafionych grup w temacie foo.

    Zaznaczam, że wiele grup jest tylko z polecenia i nie są znajdowane
    przez wyszukiwarkę. Musisz mieć linka od kogoś, kto tego linka może
    wygenerować.

    Do wielu grup nie da się zapisać wprost, należy najpierw poprosić (co
    czasami związane jest z jakąs formą egzaminu, np. musisz odpowiedzieć na
    jakieś pytanie związane z tematyką grupy). Moderator podejmie decyzję
    czy zostaniesz zapisany. Niektórzy sprawdzają też historię, aby uniknąc
    wpadek typu fałszywe konta zajmujące się spamowaniem.

    > Wiem, że nie całkiem poważnie się zachowuję, gdy nawet sam nie
    > spróbowałem, ale czasem liczę na uzyskanie jakiejś wiedzy z góry.
    > Więc się nie zdziwię jak nie dostanę żadnej info.
    > Jest jakiś manual do fejsa? :)

    Wyszukiwarka w lewym górnym rogu :P

    > Ja w ogóle chyba za stary jestem bo nie nauczyłem się próbować
    > czegokolwiek bez gruntowanego zapoznania się wcześniej z instrukcją
    > (instrukcję do czajnika bezprzewodowego też czytam).

    Bez przesady. U mnie na początku face wygenerował tylko konfuzję z tym
    czym jest relacja vs czym jest "o czym myślisz". Poza tym interfejs jest
    relatywnie jasny.

    > Jak się zainteresowałem KiCadem to najpierw przeczytałem wszystkie pdf-y
    > dokumentacji a dopiero potem instalowałem KiCada.

    Nie warto. Przy szybkiej ewolucji softu manuale są za stare i mają
    błedne informacje. Można przeczytać jakiś jeden czy dwa, ale *wszystkie*
    to lekka przesada.

    Zaznaczam, że jesli poszukujesz wiedzy specjalistycznej, to fb nie jest
    najlepszym miejscem (ale useet też). Typowe grupy facebookowe są
    przeznaczone raczej do ogólnej wymiany informacji na poziomie
    przeciętnym jesli chodzi o zaawansowanie. Jesli potrafisz dyskutować i
    zadawać trafne pytania, masz szansę na wydłubanie wiedzy z komentarzy,
    które działaja troche jak usenet.