eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Fri, 15 Dec 2023 18:51:25 +0100

    On 15/12/2023 17:51, Arnold Ziffel wrote:
    > Daj spokój, zmarnowałem na to z 10 lat, zanim ostatecznie wywaliłem konto.

    Ja natomiast sobie cenię.

    Nie ma na usenecie grupy o drukarkach 3D. Mógłbym pisać tutaj, albo na
    inżynierię. Ale nie oszukujmy się. Nie dostanę śladu odpowiedzi.

    Natomiast na grupie o drukarkach (ba, o konkretnej drukarce) dostaję
    odpowiedzi w przeciągu minuty, sensowne.

    > Tzn. jasne, są. Jest tam duży ruch. Jest też upośledzony interfejs,
    > upośledzeni admini, którym się często rola admina myli z rolą cenzora, i
    > popieprzeni użytkownicy, dla których takie niańczenie jest normą i którzy
    > nauczyli się tego oczekiwać (plus anonimowe donosicielstwo jak z
    > najgorszych czasów PRLu).

    Z grup w jakich jestem, ani jednej nie mógłbym nazwać w ten sposób.
    Proponuje przenieść się z toksycznego miejsca ;)

    A tak, są toksyczne miejsca, jak na przykład grupy loklane, pełne
    polityki, idiotów itd. Ale czy tego samego nie można powiedzieć o pl.soc.* ?

    > Mam też serwer IRCa w jednej polskiej sieci i pewne grono użytkowników,
    > którzy kiszą się w swoim sosie ze 20 lat (wcześniej w innej sieci) i non
    > stop oczekują od ircadminów rozwiązywania ich wewnętrznych konfliktów. Jak
    > dzieci w przedszkolu. Jednym z nich jest zresztą znany z Usenetu przygłup
    > identyfikujący się jako "fir" (który teraz straszy mnie UODO, bo ktoś inny
    > na jakimś kanale pisze, w jakiej on miejscowości mieszka, a ja nie banuję
    > tej osoby wedle jego życzeń, bo nie widzę powodów). Przedszkole.

    fir to chyba na fizyce jakoś bywał. Nie wiem czy przypadek z tą ksywką.

    Ogólnie rozkwit i upadek IRCa udało mi się przeżyć bez uzależnienia. Po
    krótkim czasie odnalazłem tam kliki ludzi obrażonych że ktoś o coś pyta,
    pełno cwaniaczków czekajacych na op-a lub splita i masę szumu. Nig
    godnego uwagi.

    Nie, kompletnie bez sensu. IRS raczej marnował zycia ludzi na około
    mnie. Mowa o końcówce lat 90.

    > Tu mamy Zenka, który jest idiotą, i nikt mnie za nazwanie go idiotą nie
    > zbanuje ani nie wyciszy. Jego za nazwanie mnie idiotą też nie. Co ma swoje
    > wady i zalety. Ja się nie boję słów (tego ostatnio modnego "hejtu"), więc
    > lepiej czuję się w miejscu, w którym cenzorzy nie opiekują się na siłę
    > moimi uczuciami. Na fejsie zaraz by jakiś nadgorliwy palant przyszedł i
    > zaczął się wcinać, bo on jest wielki pan admin.

    Ale ja wlasnie bardzo cenie tą wolność słowa, jaka jeszcze na usenecie jest.

    Na FB nie ma. Ale na FB masz wiedzę mocno skonkretyzowaną i o dziwo to
    działa, szczególnie w grupach technicznych. Zapytałem wczoraj o wydruk
    ABS+ i okazało się, że po 5 minutach rozwiązano mój problem.

    > Niektóre może tak. Miałem kilka swoich grup, na których trzymałem poziom
    > (przez dobór użytkowników a nie zakładanie im kagańca). Byłem też modem
    > grupy o elektronice, która była całkiem spora (nie wiem czy nie największa
    > z polskich), ale poziom na niej był zerowy. Nie wiem z czego to wynikało.

    Może elektronika to za szerokie pojęcie. Przyjdzie Ci ktoś marudzący o
    Arduino, gdzie to się wpina i przyjdzie ktoś marudzący dlaczego
    przerwanie w Cortexie uszkadza pamięć. Oba z elektroniki i
    mikrokontrolerów, ale nie dogadają się między sobą.

    Są jeszcze Discordy, sam mam jednego, ale zauważyłem, szczególnie z
    opini innych, że tematyczne wznoszą sie i upadają co chwile, a jedyne
    które trwają to te o dupie Maryni. Czyli jak IRCe ;)