    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC vs AVR
    Date: Sun, 06 Apr 2014 21:31:30 +0200

    W dniu 2014-04-06 20:17, AlexY pisze:
    > [..]

    > To nie tak że ledwo się mieszczę, po prostu czasem trzeba zrezygnować z
    > jakiejś extrasowej funkcji bo nie wejdzie, założona funkcjonalność musi
    > się zmieścić albo procek za mały.
    >
    > [..]
    >
    > A może faktycznie im wystarcza?

    Bo na wstępie odrzucają projekty w których by nie wystarczyło :)

    > [..]

    > Nie wiem w czym windows jest pisany ale daleko mu do bycia stabilnym.
    > Linuxa ciężko ale też da się wywalić.

    Weź pod uwagę, że te systemy działają na bardzo szerokiej platformie
    sprzętowej z obcymi sterownikami i na nich chodzą z kolei tysiące lepiej
    czy gorzej napisanych programów

    > Nie znam powodów innych niż ten co podałem (kasa).
    > Co stało na przeszkodzie zaadoptowania basic'a?

    Jeśli chodzi o procki to przecież jest Basic-AVR. Jakoś się nie
    upowszechnił.

    > A już wiem... kasa... nie byłoby jej za kursy, książki, poradniki i
    > trzeba by było zabulić za licencje/prawa autorskie do basic'a.

    Dziwna logika. Ci co wypromowali c zrobili to dla to dla kasy (za kursy,
    poradniki itp). Ale ci co mogliby wypromować Basica (Bil) też by
    zrobili by to dla kasy (licencje). Czemu nie zrobił? Zresztą ja mam w
    domu ze 3 książki do Basica :) w tym jedna do VB.

    --
    pozdrawiam
    MD