  • Data: 2014-04-06 21:12:35
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-06 20:39, AlexY pisze:

    > Kiedy procek ma jakieś time critical tasks to takie "nieoptymalne
    > rozkazy" stają się błędami które trzeba nadgonić szybszym procem albo
    > ręcznie poprawić w asm.

    Możesz napisać je w asm i nadać im wysoki priorytet aby reszta kodu nie
    blokowała ich wykonania. Ale zazwyczaj procedury krytyczne czasowo to
    ułamek procenta całego kodu. To nie jest powód żeby wszystko rzeźbić w
    assemblerze. Ja w każdym razie wyrosłem już z tego żeby w asm wyliczać
    funkcje przez rozwijanie w szereg Taylora.

    --
    pozdrawiam
    MD