  • Data: 2014-04-06 21:00:36
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla Ciebie może i nie.
    > Dla mnie błąd.
    >
    > Idziesz w Hotelu na śniadanie i masz szwedzki stół, wliczony zresztą w cenę.
    > Jest tam wszystko:
    > jaja, szynka, owoce, sałatki, ryby, kawa, herbata, ciastko, po prostu w domu
    > w lodówce masz mniej.
    > Wybierasz grzankę i z samowaru nalewasz wodę.

    Ale czemu grzankę a nie chleb z szynką?
    Można też iść do baru i pilnować żeby gryźć tylko kawałki po 16 gramów i
    żuć każdy około 1500 milisekund popijając po 64 mililitry soku po
    każdych 8 ugryzieniach chleba. Tak chyba je assemblerowiec.

    > Potem idziesz do pracy i po paru godzinach, w przerwie lecisz do biedronki i
    > kupujesz bułę i parówkę.
    >
    > To jak to nazwiesz?
    > Błąd to mało powiedziane.
    > Mi sie wydaje, że to głupota.

    To jest już jakaś paralela całkiem oderwana od tego o czym dyskutujemy.
    Ja w każdym razie nie widzę związku. Kod ma realizować algorytm. Wymóg
    aby ten algorytm był do ogarnięcia przez programistę z dokładnością do
    każdego cyklu maszynowego jest absurdalny, bo redukuje możliwe zadania
    do jedynie prostych przypadków. Z reguły nie ma potrzeby mieć pewności,
    że procedura wykona się w 121 cyklach maszynowych. Jeśli jest
    konieczność żeby wykonała się możliwie szybko to wystarczy zaszyć ją w
    tasku o wysokim priorytecie. Można też napisać krytyczny czasowo (mały
    zazwyczaj) kawałek kodu w asm.

    --
    pozdrawiam
    MD