    From: to <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PIĄTKOWO] GPS i duma prawdziwego mężczyzny
    Date: Mon, 9 Jul 2012 21:11:54 +0000 (UTC)

    begin DoQ

    > Jakiego jeżyka?

    Nie wiem, może takiego, jak z tego dowcipu?

    Jacek budzi się rano i patrzy do lustra i widzi, że nie ma zębów i lewe
    oko ma podbite. Wkurzony idzie do kolegi:
    - Marek, czemu mnie tak pobiłeś, przecież cię prosiłem żebyś tego więcej
    nie robił!
    Marek na to:
    - Powiem ci dlaczego cię pobiłem.
    - Najpierw poszliśmy do baru gdzie się upiłeś, a potem zacząłeś mnie
    wyzywać od kretynów i idiotów. Zdenerwowałem się ale, skoro mnie
    wcześniej prosiłeś, to ci nic nie zrobiłem. Potem poszliśmy do mnie do
    domu. Gdy weszliśmy zacząłeś się dobierać do mojej mamusi. Byłem
    wściekły, ale nic ci nie zrobiłem bo mnie prosiłeś. Ale gdy wskoczyłeś do
    łóżka mojej dziewczyny, to już musieli mnie trzymać żebym nic ci nie
    zrobił. Potem poszedłeś do mojej sypialni zrobiłeś kupę na środku łóżka,
    włożyłeś w nią kredki i powiedziałeś, że jeżyk będzie spał z nami, to nie
    wytrzymałem!

    --
    ignorance is bliss