eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
  • Data: 2011-07-05 02:50:36
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > ByÄ&#65533; moĹźe. Ale powiedz mi jaki jest sens jechaÄ&#65533; 20 kilometrĂłw nie
    > majÄ&#65533;c pomysĹ&#65533;u na zakoĹ&#65533;czenie innego: a nóş siÄ&#65533;
    rozpierdoli i go
    > zĹ&#65533;apiemy ?

    Utwierdziłeś mnie w przekonaniu że jesteś idiotą. Oni go nie mięli zamiaru
    zatrzymywać. Zorganizowanie blokady trwa. Jest potrzebny ktoś kto informuje
    dokąd jadą. Jak by tamten w ciężarówce jechał 30 to też by go nie wyprzedzali
    i zatrzymywali. No chyba że by byli takimi idiotami jak Ty. W pewnym momencie
    pojawiła by się blokada z kolczatką i bezboleśnie by załatwili sprawę. Nawet
    jak by jechał 10 na godzinę to by mu nie strzelali w koła. Czasami w tv
    pokazują jak takie akcje wyglądają w innych krajach. W pewnym momencie na
    drodze są tylko samochody policji i uciekinier. Wtedy zaczyna się akcja.
    Policja przede wszystkim dąży do zyskania przewagi liczebnej. W Polsce jest
    ten sam mechanizm. Jak jest jeden radiowóz to nie zatrzymuje takiego co się
    nie zatrzymał do kontroli i ucieka. Jak by dopadli tego z Toyoty i by się
    zatrzymał to by mu kazali wyjść i się położyć na ulicy. Jak by tego nie zrobił
    to by czekali na posiłki z odbezpieczoną bronią.