eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :) › Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
  • Data: 2011-07-05 18:54:30
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-05 17:26, Cavallino pisze:

    > Nie z handlu, tylko z przemytu.
    > Nazywaj rzeczy po imieniu.

    Dopsz.

    Wybacz mi, że pochodzę ze ściany wschodniej, gdzie 99 %
    społeczeństwa zmuszona jest do utrzymywania się z przemytu wódy
    i fajek z US.

    Wybaczysz ?

    A może chcesz zrobić mały teścik. Podrzucę ci całkowitą
    zawartość mojego CV i się porównamy, ty "podmieniając" dane na
    swoje spróbuj znaleźć ofertę pracy (ale wiesz, taką z umówieniem
    się na rozmowę kwalifikacyjną) w Przemyślu i na terenie opisanym
    w okręgu o promieniu 50 km od Przemyśla za średnią krajową, a ja
    to samo uskutecznię w Warszawie i Wrocławiu. Żeby dać ci fory,
    ja będę musiał uzyskać proponowane wynagrodzenie na poziomie
    minimum 1,5 średniej krajowej.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!