eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :) › Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
  • Data: 2011-07-05 01:30:42
    Temat: Re: [PIĽTEK?] ITD + Policja œcigały się 20 km z spieprzajšcym tirmenem :)
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powiedz - jakie ma znaczenie powód pościgu, w monencie kiedy on jeszcze
    > trwa?
    > Skoro w ogole do niego doszło, to znaczy, ze ktoś zaczął uciekać. Jeśli
    > ktoś zaczyna uciekać to jest już podstawa do jego ścigania.
    > Każdy normalny zatrzyma sie do kontroli i po niej odjedzie w spokoju. END.

    pod warunkiem, że w ogóle zechce im się poinformować ciebie o tej
    niedoszłej kontroli. W tym kraju nie musisz uciekać, żeby być ściganym
    na sygnale przez dzielnych szeryfów..
    Jechałem sobie spokojnie, zgodnie z przepisami (140-150), późnym
    wieczorem A4 z Krakowa do Wrocławia. Gdzieś w okolicach bodajże zjazdu
    na Opole (240 km A4?)bedąc na lewym pasie (ktoś się akurat włączał do
    ruchu, więc ustąpiłem miejsca) kątem oka widziałem stojący na poboczu
    przy dwóch ciężarówkach radiowóz (i żywego ducha przy nich ..). Jakiś
    czas później zobaczyłem w lusterku wstecznym, że coś daleko za mną
    włączyło sygnały. Czy Ty może masz zwyczaj stawać na baczność na poboczu
    widząc daleko za sobą coś jadącego na sygnałe? Bo ja nie.
    Okazało się potem, że panowie przez lornetkę zobaczyli moją rejestrację
    i dopiero wtedy ruszyli za mną. Bo a nóż widelec pewnie przemycam
    chińczyków lub innych wietnamczyków na budowę A2 albo może i hektolitry
    spirytusu lub tysiące papierosów, albo co gorsza krakowskie obwarzanki z
    makiem..
    A że ruszali ze startu zatrzymanego (241 km A4?)i koniecznie chcieli
    dogonić mnie przed najblizszym parkingiem (235 km A4?), gdzie
    najwyraźniej mocno nudziła się już reszta ich kolegów (parę radiowozów
    służby celnej urządziło sobie tam zlot towarzyski) więc wyszło, że
    musieli rozpędzić się do dobrze ponad 200km/h żeby przed tym parkingiem
    zdążyć do mnie dojechać..

    --
    Pozdr.
    Michał