  • 11. Data: 2013-04-03 21:46:59
    Temat: Re: PFC made in China
    Od: JDX <j...@o...pl>

    IMO umiejętności chińskich inżynierów doskonale pokazuje to, jakże
    skomplikowane, urządzenie: http://tnij.org/unow. :-D Jak widać, chińczyk
    nawet coś takiego potrafił sp...ić i jako klucza użył pinu 18 zamiast
    20. :-D

  • 12. Data: 2013-04-03 21:50:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    /
    /
    /
    > http://www.flickr.com/photos/36151504@N08/8616596752
    /

    A najgorsze ... ze w tym przypadku sie z nimi solidaryzuje.
    Domaga sie unia PFC, to dostaje :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-04-03 21:53:52
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 21:11, Stachu Chebel pisze:

    > A Ty jako fachura w mig się w tych pętelkach połapałeś. I twierdzisz,
    > że to tylko dla niepoznaki. Pisz tu częściej, będzie weselej !!
    >
    > A co do wydmuszek, to informuję że Święta już za nami.

    Strasznie trolujesz Kolego jak jakieś dziecko neostrady.
    Płyty główne 486 z "podrasowanym" biosem pokazujące nieistniejący cache
    i wlutowanymi wydmuszkami były do kupienia w każdym sklepie w Polsce.
    Kamerę w której zamiast diod IR są atrapy mam chyba jeszcze do dziś.
    Chińczycy zrobią wszystkoisto, to prawda, od zaawansowanych urządzeń po
    największe gówno.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 14. Data: 2013-04-03 21:57:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Buahaha!!!!! Podrabiają powiadasz?? Po prostu produkują. CEMI też
    > podrabiało? A Tobie proponuję cobyś tu napisał jak podrobić rezystor.

    No.. z taką definicją "produkują" to nie ma podróbek Adidasów, czy perfum.
    http://www.telemaster.ru/fuflo/
    http://sound.westhost.com/counterfeit.htm

    Sam odsyłałem partię AT89C2051 do jednego z większych sklepów bo
    programowały się z błędem pod koniec lub bez ale nie działały.
    Inna partia którą dostałem już była OK.

    Znalazłem
    http://redhill.net.au/b/b-96.html
    http://vogons.zetafleet.com/viewtopic.php?t=23497&si
    d=19b8d7786eed18e176d656f70d8cb973

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2013-04-03 21:58:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 21:40, Stachu Chebel pisze:
    > Aha, i jeszcze jedno.. A pamiętasz taki komp ODRA-1305?? My barany
    > zrobiliśmy tylko kopię ICL'a :)) Wbij se człowieku do łba, że został w
    > Polsce zaprojektowany komputer kompatybilny ze specyfikacją i systemem
    > operacyjenym (GEORGE) zgodny z ICL. Jak chcesz, sypnę Ci wiadrem TTL'i
    > z piwnicy i postaraj się z tego skleić komp ODRA-1305. Albo jak to
    > powiadasz "skopiować".. Odpuść, bo walisz bez sensu.
    Mylisz Pan pojęcia.
    Zrobić aby działało a "zrobić" aby wyglądało tak samo i się tanio
    sprzedało to różnica.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2013-04-03 22:39:02
    Od: "kk" <...@...pl>

> [...]
    /
    /

    > A najgorsze ... ze w tym przypadku sie z nimi solidaryzuje.

    Czyżby chodziło tu o podobny machanizm jak z tymi blaszkami w listach ?

  • 17. Data: 2013-04-03 22:55:47
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Szanowny Stachu (Cheblu),

    Nie marnuj czasu. jeich nie przekonasz.
    Oni som od chinoli lepsi.
    Szczególnie w tranzystorach (niepodrabianych).
    To (bo przecież nie przełomowe projekty) pozwalają się czuć lepiej.

    Przypominam,że kiedy Japończycy sprzedawali w USA pierwsze samochody
    otoczone były one śmiechem i pogardą.
    Dzisiaj są najbardziej pożądanymi wyrobami (Honda Accord, Toyota
    Camry,Corolla,Lexus) , a amerykański przemysł samochodowy chwieje się w
    posadach.
    Co zostało z Detroit wiadomo.

    Cały Apple to produkcja u Foxconna w Chinach gdzie jedna fabryka to np.
    70000 ludzi.
    Owszem. Są w USA producenci np. sprzętu audio, ale to niszowa produkcja.
    Rzeczy o dużym wolumenie produkcji to wyłącznie Azja.
    Przy czym robią coraz więcej konstrukcji własnych i sprzedawanych pod
    własnymi markami.
    Dodajmy o jakości i stopniu skomplikowania dla Polaków nieosiągalnej.

  • 18. Data: 2013-04-03 22:57:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, April 3, 2013, 9:50:41 PM, you wrote:

> [...]
    /
    /
    > A najgorsze ... ze w tym przypadku sie z nimi solidaryzuje.

    Ale ja się solidaryzuję z żądaniami PFC - naprawdę kilka komputerów
    potrafi już na etapie domowej instalacji nieźle spłaszczyć sinusoidę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-04-03 22:58:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Wednesday, April 3, 2013, 9:53:52 PM, you wrote:

> [...]
    > Kamerę w której zamiast diod IR są atrapy mam chyba jeszcze do dziś.
    > Chińczycy zrobią wszystkoisto, to prawda, od zaawansowanych urządzeń po

    Dongle WiFi z kawałkiem plastiku udającym antenkę też pamiętam.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-04-03 22:59:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

> [...]

    > kompatybilny ze specyfikacją i systemem operacyjenym (GEORGE) zgodny z
    > ICL. Jak chcesz, sypnę Ci wiadrem TTL'i z piwnicy i postaraj się z

    Ja bym się tego podjął. Kiedyś z kumplem symulowaliśmy kawałek procesora
    w Circuit Makerze. Tylko że samemu to robić, to byłoby zabójcze
    marnotrawstwo czasu, którego i tak nie mam. Poza tym, to nie jest
    kwestia "wiadra TTL-i", tylko długopisu i kartek papieru. Dużej ilości,
    żeby to wszystko rozrysować.