-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.n
et!not-for-mail
From: q...@t...no1 (Queequeg)
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
Date: Thu, 23 Jan 2020 13:53:33 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <2...@t...no1>
References: <5...@g...com>
<0...@t...no1>
<5e297b64$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 23 Jan 2020 13:53:33 +0000 (UTC)
Injection-Info: vps.chmurka.net; posting-account="queequeg";
posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="20006";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.4.3-20181224 ("Glen Mhor") (UNIX) (Linux/4.19.57-v7+ (armv7l))
Cancel-Lock: sha1:omnU5PubjK1G3eIfoyeqd1r5Zro=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242183
[ ukryj nagłówki ]Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> Innym pytaniem jest: po co budki, skoro teraz naprawdę każdy ma telefon
> przy sobie. I to jest główny powód, dla którego budki się już nie przyjmą.
Ze względów nostalgicznych. Dlatego zasugerowano autorowi stworzenie
fundacji. Jak grupa zapaleńców zapłaci za te budki, to niech stawiają.
> Jakieś hotele, restauracje, sklepy mogłyby udostępniać publicznie
> aparaty, z których klient mógłby nawet bezpłatnie dzwonić (bo szkoda się
> bawić w płatności, jeśli to jest koszt rzędu 30zł miesięcznie).
Płatności mogą regulować obciążenie takich telefonów.
> Jakbym miał na dole budynku sklep, gdzie byłby bezpłatny automat do
> dzwonienia po całej Polsce, to nadal nie widzę powodu, dla którego
> miałbym z niego korzystać.
Bo masz komórkę, jak ogromna większość społeczeństwa. Takie budki miałyby
sens tylko w przypadku, gdy komórka umrze.
Obcokrajowcy też mnie nie przekonują. Jak ktoś przyjeżdża na chwilę, to
zadzwoni w roamingu i nie zapłaci miliona monet, a jak na dłużej, to sobie
kupi lokalnego prepaida i nie będzie uwiązany do budki...
--
https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.20 14:56 Queequeg
- 23.01.20 15:01 Jarosław Sokołowski
- 23.01.20 15:09 Jarosław Sokołowski
- 24.01.20 21:10 Liwiusz
- 24.01.20 21:16 Liwiusz
- 25.01.20 00:50 Piotr C.
- 25.01.20 19:04 k...@g...com
- 25.01.20 23:37 J.F.
- 26.01.20 22:45 Liwiusz
- 26.01.20 23:27 Jarosław Sokołowski
- 27.01.20 13:57 Liwiusz
- 27.01.20 14:09 Jarosław Sokołowski
- 27.01.20 14:46 Queequeg
- 27.01.20 15:03 Liwiusz
- 27.01.20 18:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=