  • Data: 2009-11-01 22:44:33
    Temat: Re: PETMAN
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Główna różnica to chyba waga i nośność - BigDog nadawałby się raczej
    > jako muł do noszenia plecaka czy pudełka amunicji. A Petman to już
    > wersja wstępna terminatora. Dołożyć takiemu zestaw kamer i broń - i może
    > skutecznie być zdalnie sterowany z oddalonego stanowiska dowodzenia.
    > Oczywiście gdy uda się wyeliminować obecne problemy z zasilaniem. BigDog
    > AFAIR miał własny silnik spalinowy?

    Nie wiem, nie wgłębiałem się w ten temat, ale nawet oglądając film widać
    było, że chodzi "sam" - bez żadnych przewodów itp. Natomiast słychać
    było ciągłe bzyczenie. W testach na hali miał coś podłączone, ale to
    pewnie była tylko alternatywa...
    Niewykluczone, że Petman zasilany będzie podobnie jak dog ;)...

    Pozdrawiam
    Konop