  • Data: 2012-03-22 10:56:49
    Temat: Re: PCI-E na VGA
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/03/2012 14:06, Remek wrote:

    > Nawet, jeżeli ktoś coś takiego robi (a wydaje mi się to mało
    > prawdopodobne), to użycie tego czegoś nie będzie miało sensu
    > ekonomicznego - urządzenie będzie droższe, niż odpowiednik tej karty
    > na PCI-e.
    >
    > Mówi się trudno. Mam kartę PCI-e. Problem w tym, że moim zdaniem sterowniki
    > do niej są do d... Jest to Nvidia GeForce 7600GS Sonic. Nie mam wymagań co
    > do wydajności, ale zależy mi na wygodzie i jakości oglądanych filmów.
    > Przećwiczyłem kilka wersji driverów i co nowsze to gorsze. Nie umozliwiają
> [...]

    Czy producent Twojego monitora/komputera nie umieścił tam przycisków do
    regulacji jasności/kontrastu? No i może pora przestać piracić z
    internetu jakieś kinowe kopie nagrywane telefonami, bo normalny film
    zazwyczaj ma dobrze te parametry dobrane.

    Na moim radeonie nie ma z tym problemu (Media Player Classic).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net