  • 11. Data: 2012-06-09 20:24:47
    Temat: Re: PCBCART montaż SMD
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Ale powiedz im, że nie chcesz płacić wg ich stawki z formularza zamówienia.
    > To przyciśnięci dadzą ci UPS o 2-3 dni wolniejszy ale połowę tańszy.

    Nowy sport - ciśnięcie Chińczyka :)
    Ok, zobaczymy co będzie.

  • 12. Data: 2012-06-09 20:46:55
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > Nowy sport - cisniecie Chin„czyka :)
    > Ok, zobaczymy co be™dzie.

    Tylko nie wysylaj im 3 wersji do wyceny, zrobienia i finalnej jak ten tu:
    no i nie chciej pliku do pasty ktory mozesz sobie wygenerowac sam:) sic:)

  • 13. Data: 2012-06-09 21:05:53
    Od: "Beniowski" <b...@l...nul>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nowy sport - ciśnięcie Chińczyka :)
    > Ok, zobaczymy co będzie.

    Po prostu zauważyłem, że zarabiają dodatkowe 100% na transporcie. U nas
    zamówienie kuriera w DHL kosztuje 2 x tyle co u pośrednika, a paczkę odbiera
    ten sam człowiek. Tam jest tak samo. Wystarczy napisać, że koszty transportu
    sa zbyt wysokie i albo sam zlecisz sobie pickup paczki albo przestaną się
    wygłupiać z ceną przesyłki i zaoferują alternatywę.
    Zapewniam, że to działa.

  • 14. Data: 2012-06-09 21:20:58
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 09/06/2012 13:35, Beniowski wrote:

    > "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message

    > Kurde napisz i pogadaj.

    No wlasnie chce wiedziec czy potrafia dotrzymac terminow ktore obiecuja.

    > Mnie zejdzie jeszcze z miesiąc aż sie przestwię.
    > Ale do firmy mam zaufanie od lat. Zawsze robią szybciej niż na czas i
    > zero problemów.

    Mieli u mnie kilka razy problemy z plytkami, ale zawsze bylo wszystko
    zalatwione szybko i sprawnie. Z drugiej strony - nie znam plytkarni
    ktora nie zrobilaby chociaz jednego bledu, wszystkie ktore uzywalem
    kiedys cos namieszaly. Namieszanie nie jest problemem - to co jest wazne
    to jak ten blad naprawiaja. Albo bezbolesnie i profesjonalnie, albo
    sciemniaja i stwarzaja problemy.

    --
    Jerry1111

  • 15. Data: 2012-06-10 12:26:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-06-09 20:46, nenik pisze:

    > Tylko nie wysylaj im 3 wersji do wyceny, zrobienia i finalnej jak ten tu:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1119202.html
    > no i nie chciej pliku do pasty ktory mozesz sobie wygenerowac sam:) sic:)

    Wygląda na to, że oni mu grupowali płytki na formatce więc to oni
    musieli wygenerować plik na szablon dla całej formatki.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2012-06-10 14:12:18
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > Wygląda na to, że oni mu grupowali płytki na formatce więc to oni
    > musieli wygenerować plik na szablon dla całej formatki.

    Fakt, przyznaje racje.