  • 1. Data: 2012-06-07 17:18:40
    Temat: PCBCART montaż SMD
    Od: "lizak" <l...@l...ak>

    Jakby kogoś to obchodziło to PCBCART oferuje montaż SMD. Od prototypów do
    wielkich serii włącznie z częściami.... Połowę taniej niż u nas, bez łaski w
    firmach sprzedających części, skończą sie grymasy tych wszystkich tfu
    dostawców części od Atmela począwszy itp... Napiszcie maila to przyślą wzór
    jak im przesłać wykaz elementów do wyceny.

  • 2. Data: 2012-06-07 21:10:24
    Temat: Re: PCBCART montaż SMD
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 07/06/2012 16:18, lizak wrote:
> [...]
    > wszystkich tfu dostawców części od Atmela począwszy itp... Napiszcie
    > maila to przyślą wzór jak im przesłać wykaz elementów do wyceny.

    Jaki czas na zrobienie plytki i lutowanie?

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2012-06-08 02:27:57
    Od: "Beniowski" <b...@l...nul>

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message

    > Jaki czas na zrobienie plytki i lutowanie?

    Właśnie jestem w trakcie omawiania. Nie wiem jeszcze ale podobno 2 tygodnie
    razem z pcb.
    Wreszcie będzie można odetchnąć. 1 faktura i tyle, bez łaski tych kapryśmych
    dookoła.

  • 4. Data: 2012-06-08 13:45:12
    Od: "MiSter" <B...@W...PL>

    > Wreszcie będzie można odetchnąć. 1 faktura i tyle, bez łaski tych
    > kapryśmych dookoła.

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

    MiSter

  • 5. Data: 2012-06-09 02:45:34
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    A jaki transport najkorzystniej ? W sensie - który kurier ?

  • 6. Data: 2012-06-09 10:48:13
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 08/06/2012 01:27, Beniowski wrote:

    > "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message

    > Właśnie jestem w trakcie omawiania. Nie wiem jeszcze ale podobno 2
    > tygodnie razem z pcb.

    OK, to moze wiedza co mowia. Robia tylko SMD, czy mieszany (najlepiej z
    selective wave soldering) tez?
    Moglbys dac znac czy potrafia dotrzymac tych 2 tygodni?

    > Wreszcie będzie można odetchnąć. 1 faktura i tyle, bez łaski tych
    > kapryśmych dookoła.

    ;-)

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2012-06-09 14:32:09
    Od: "Beniowski" <b...@l...nul>

    "sundayman" <s...@g...pl> wrote in message
    >A jaki transport najkorzystniej ? W sensie - który kurier ?

    Trzeba sobie poszukać na Alibabie kuriera, firmę jak nasze "tanie przesyłki"
    Znacznie taniej wychodzi. Za 20kg przykładowo 2000RMB 1000PLN. Gdybyś sam
    chciał z DHL załatwiać to zapomnij.
    Kurde napisz i zapytaj.
    Robią całość z montażem THT i prześwietlaniem X-rayem.

  • 8. Data: 2012-06-09 14:35:42
    Od: "Beniowski" <b...@l...nul>

    > OK, to moze wiedza co mowia. Robia tylko SMD, czy mieszany (najlepiej z
    > selective wave soldering) tez?
    > Moglbys dac znac czy potrafia dotrzymac tych 2 tygodni?

    Kurde napisz i pogadaj. Mnie zejdzie jeszcze z miesiąc aż sie przestwię. Ale
    do firmy mam zaufanie od lat. Zawsze robią szybciej niż na czas i zero
    problemów.

    > ;-)

    Pozycja importera jest korzystniejsza :-)

  • 9. Data: 2012-06-09 14:38:53
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > Kurde napisz i zapytaj.
    > Robią całość z montażem THT i prześwietlaniem X-rayem.

    Kurde napisałem. Na razie w temacie wyceny montażu, no ale muszę im
    przygotować BOM. Faktem jest , że kontakt mailowy praktycznie
    natychmiastowy.
    Co do ceny, to pierwsze zlecenie, dla 20 PCB 130x130mm to wychodzi
    cenowo z transportem DHL (50$) podobnie jak UNIDRUK np.

    Termin zresztą podobny. Ale już dla 4 warstwowych to faktycznie są chyba
    dużo korzystniejsi.

  • 10. Data: 2012-06-09 15:04:43
    Od: "Beniowski" <b...@l...nul>

> [...]
    > Co do ceny, to pierwsze zlecenie, dla 20 PCB 130x130mm to wychodzi cenowo
    > z transportem DHL (50$) podobnie jak UNIDRUK np.

    Ale powiedz im, że nie chcesz płacić wg ich stawki z formularza zamówienia.
    To przyciśnięci dadzą ci UPS o 2-3 dni wolniejszy ale połowę tańszy.