    From: " Grzegorz" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB Techno-Service
    Date: Sun, 23 Jan 2011 17:57:00 +0000 (UTC)

    neuron <n...@n...pl> napisał(a):

    > Kolega produkuje plyty cd (nadrukki, zapis danych etc) głównie dla firm ale
    > tez mozna sobie nagrac plyte z wesela.
    > Z tym ze nie wiedzial o tym ze nadruk prywatnej osobie to i ofszem moze
    > zrobic ale juz zapisu tresci na nosnik to nie.

    "Nieznajomość prawa nie zwalnia..." itd...

    > Skonczylo sie kara za niemanie kasy fiskalnej i jej zakupem. Przez kilka
    > plyt rocznie.

    jw

    > Nie twierdze bo nie wiem jak tego typu ksiegowe kruczki maja sie do
    > produkcji PCB ale kolego - jesli jest tak jak mysle ze
    > nie prowadzisz zadnej dzialanosci to sobie ja najpierw zaloz, podzialaj do
    > pierwszej kontroli a potem sie wypowiadaj w tym tonie. OK?

    I tutaj reprezentujesz dokładnie takie samo podejście jak te "byznesmeny" -
    nie wiesz kto jest po drugiej stronie. Jeśli ktoś mnie zleje przy prywatnym
    zamówieniu po 16:00 za 300zł to jak myślisz, czy zamówienie firmowe przed
    16:00 za >30k PLN będę chciał robić w tej samej firmie? Parę razy
    doświadczyłem że prywatnie zostałem zlany z góry na dół, natomiast gdy
    działałem firmowo ci sami akwizytorzy płaszczyli się przedemną walcząc o
    zamówienie. I od razu uprzedzam - prywaty pod szyldem firmy uprawiał nie
    będę, dlatego czasami zamawiam coś prywatnie, jako "fizyczny". Pozatym temat
    dotyczy płytki drukowanej do pracy dyplomowej - czyli można się spodziewać,
    że zamawiający wejdzie wkrótce na rynek pracy i będzie pracował w zawodzie.
    Czyli będzie zamawiał płytki już jako firma. I czy zniechęcony takim
    podejściem wybierze firmę która go olała, czy bezproblemowych chińczyków, czy
    też niemców którzy nie grymaszą na klientów? Dlaczego polski przemysł jest
    tak daleko za Niemcami czy nawet tymi nieszczęsnymi Chinami? Bo jak widać z
    obrazka w Polsce się nikomu nie chce, o ile od razu nie zarobi kokosów. A
    stare ludowe porzekadło głosi "ziarnko, do ziarnka...". Polacy chcieliby
    odrazu całe silosy zbożowe.