  • 21. Data: 2012-05-25 03:35:21
    Temat: Re: PCB
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Dykus wrote:
> [...]
    > jak za tą cenę.
    >
    > Zaletą jest to, że zamówienie np. 20 szt. płytek 10x10cm traktują jako
    > prototyp i nie trzeba dopłacać za uruchomienie produkcji (przy małych
    > partiach można sobie wprowadzać zmiany w PCB). Ceny zbliżone do
    > chińczyków. Standardowy termin wykonania to jednak chyba 10 dni
    > roboczych. W Technoservice jest to chyba 5 dni (TSka, 2 warstwy).
    >
    > Kalkulatora online rzeczywiście nie ma, a na wycena czasami sporo
    > trwa. Chyba, że telefon - wtedy jest szybko, zwłaszcza przy
    > standardowych parametrach, gdzie liczy się w zasadzie tylko

    Witam,
    czy cena za prototyp 2szt 10x20cm 2-stronny będzie taka sama jak za 5szt?
    W/g cennika na stronie przy druku 2-stronnym cena do 10dm2 jest stała
    i wynosi 100euro..
    --
    pzdr, j.r.

  • 22. Data: 2012-05-25 13:58:03
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > Jak 1206 to plytka mocno rzadka. Jak 0402 to plytka normalna, jak 0201
    > to gesta.
    > 1206 to mysmy kiedys w PL sitem robili i wiercili z reki ;-)

    No to rzadka w takim razie :)
    Znaczy ja na wczesnym etapie rozwoju technologicznego jeszcze :)

  • 23. Data: 2012-05-25 19:02:21
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > No to rzadka w takim razie :)
    > Znaczy ja na wczesnym etapie rozwoju technologicznego jeszcze :)

    Jak moc bez znaczenia to sie przestaw odrazu na 0603.
    Zaoszczedzisz na plytce, elementach choc RC to i tak margines. Zla strona 0603
    to ze tylko jedna sciezke mozna pod nim puscic :(
    1206 sa fajne do jednostronnych prostych plytek, no i jak potrzeba jakiegos 1
    czy 2W to kilka 1206 bedzie tansze niz jeden 2010.

  • 24. Data: 2012-05-28 20:14:33
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu czwartek, 24 maja 2012 18:34:24 UTC+2 użytkownik Dykus napisał:
> [...]
    > Chyba, że telefon - wtedy jest szybko, zwłaszcza przy standardowych
    > parametrach, gdzie liczy się w zasadzie tylko powierzchnia :).

    Ale ceny za przygotowanie produkcji (czyli wykonanie klisz/dokumentacji) są spore.
    Czy te ceny ze strony HATRON-a są nadal aktualne?

    Pytający

  • 25. Data: 2012-05-31 21:15:36
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-05-28 20:14, pytajacy pisze:

    > Ale ceny za przygotowanie produkcji (czyli wykonanie klisz/dokumentacji) są spore.
    Czy te ceny ze strony HATRON-a są nadal aktualne?

    Oczywiście zakładam, że zdążyliście już zadzwonić do Hatronu i zapytać.
    :) Naprawdę najlepiej zapytać o wycenę.
    Czy ceny duże - nie wiem. My płaciliśmy 100 Euro za przygotowanie dla
    obwodów 4-warstwowych, a sama płytka 20x15cm (4w) kosztowała chyba 40zł
    przy 30szt. Nie mówię, że nie dało się gdzieś załatwić tego taniej...

    Wygląda na to, że te ceny na stronie to chyba przygotowania produkcji
    dotyczą...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 26. Data: 2012-06-04 18:27:58
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    Ktoś wie, jak tam z terminami w ELPINIE ?
    Bo się chwalą, że pracują na 2 zmiany...