  • 11. Data: 2020-04-23 21:20:37
    Temat: Re: PC przemysłowy
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > R, S, T to już zdaje się kilkadziesiąt lat się *nie* używa. Może raczej
    > L1, L2, L3 ?

    Prawda. A między nimi było jeszcze (krótko) A, B, C.

  • 12. Data: 2020-04-24 00:47:50
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-04-23 16:28, PeJot wrote:
    > Czołem. Jest sobie PC przemysłowy, a jego przemysłowość objawia się tym
    > że ma 2 zasilacze, mogące pracować niezależnie. Czy w takiej sytuacji
    > jest dopuszczalne / sensowne  zasilanie tych 2 zasilaczy z *różnych* faz
    > sieci ? Czasem zdarza się że zasilanie pada na *jednej* fazie.
    >
    > UPS chwilowo nie jest rozwiązaniem, chyba że taki co pożyje 48 h.

    Jesli masz sztress, to moze zrob dedykowane uziemienie...?

    //a najlepiej zacznij od odkurzacza i pendzelka w zasilaczach.

  • 13. Data: 2020-04-24 09:17:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 20:42:02 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
    > R, S, T to już zdaje się kilkadziesiąt lat się *nie* używa. Może raczej
    > L1, L2, L3 ?

    Germanie do tej pory używają R, S, T :>

    L.

  • 14. Data: 2020-04-24 10:42:37
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 17:38, PeJot pisze:

    > To wiadomo, ale czy te 2 PSU są do tego zaprojektowane ?

    Tak są przystosowane.
    Standardowo takie maszyny podłączam pod różne UPSy zasilane z różnych
    faz a jak jest możliwość to z rożnych obwodów NN.

    --
    AWa.

  • 15. Data: 2020-04-25 08:52:34
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 09:17, Lisciasty pisze:

    > Germanie do tej pory używają R, S, T :>

    Rowerzyści też.

    https://rstsuspension.com/en/forks/cross-country

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2020-04-25 08:54:27
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 10:42, Andrzej W. pisze:

    > Tak są przystosowane.
    > Standardowo takie maszyny podłączam pod różne UPSy zasilane z różnych
    > faz a jak jest możliwość to z rożnych obwodów NN.

    Miejscowe IT pobłogosławiło, będzie zasilanie z 2 faz.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem