  • 71. Data: 2013-02-06 01:01:20
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 16:51, RadoslawF pisze:

> [...]
    > rozwiązania swojego problemu. Na grupie dotyczącej używanego
    > przez ciebie systemu poprawna podpowiedź padła by już dawno
    > bo problem nie jest specjalnie dziwny ani rzadko spotykany.
    > Ale nie przejmuj się, przed wojną jak Pan Dziedzic się
    > uchlał i wjechał do piekarni domagając się ładnej szynki
    > to piekarzy wysyłał kogoś po szynkę. Więc i tutaj wcześniej
    > czy później ktoś dla świętego spokoju poprawnej odpowiedzi
    > udzieli. Różnica jest taka że Pan Dziedzic wytrzeźwiał
    > to znalazł odpowiedni sposób na przeproszenie i ewentualną
    > rekompensatę. Tacy jak ty tego nie potrafią.

    a wczesniej:

    W dniu 2013-02-04 20:51, RadoslawF pisze:> Dnia 2013-02-04 20:31,
    Użytkownik JoteR napisał:

    > Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w automagiczny
    > sposób widziany przez jego Windows ?
    > Ty go chyba strasznie nie lubisz lub nie masz pojęcia
    > o czym piszesz. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Przestań się tu bezproduktywnie mądrzyć;- jak pisałem bios jest
    ustawiony w tryb SATA (mode native IDE), czyli, skoro tego nie
    rozumiesz, dysk widziany jest wtedy przez chipset tak jakby był dyskiem
    IDE. Wówczas sterownik IDE który niewątpliwie jest w pakiecie WIN XP SP3
    obsługuje dysk SATA tak, jakby był on dyskiem IDE. Zeby nie było
    watpliwosci potwierdzałem już wczesniej, ze taki kontroler (SATA mode
    native IDE) jest wykazywany w menadżerze.
    Dla tego kontrolera nieważna jest marka obsługiwanego dysku,- on
    obsługuje chipset, którego nie zmieniałem;-).
    Skądinąd musisz mieć wielki kompleks niższości skoro zupełnie do tego
    nieprzymuszany tracisz czas na wypisywanie tu poematów jw. zupełnie nie
    związanych z tematyką grupy a majacych poprawic ci samopoczucie (bo
    innego celu nie widać) sprawiając niczym nie poparte wrazenie, że
    dysponujesz wiedzą tajemną.
    Dysponujesz za to kryształową kulą, skoro z góry i na początku
    wysyłałes mnie na grupę windowsów, bo to ona tylko chyba zapewne
    zapewniała cię, że używany dysk z allegro jest 100% sprawny, bo żadnych
    jego testów nie proponowałeś.
    Tu trzeba jedno przyznać, ze lepszy byleś od pozostałych podobnych tobie
    mądrali, którzy uparcie " wyśmiewali się" ze mnie, ze nie używam do
    sprawdzenia dysku niewidzianego przez windowsy narzędzi pracujących w
    ...windowsach;-))

  • 72. Data: 2013-02-06 01:22:31
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 23:57, Q pisze:

    > Ale manager urzadzen widzi (bo nie wspomniales)?
    >
    > Jak nie to fakt, czarna dupa :)

    Wspominałem w 3-ech postach...

  • 73. Data: 2013-02-06 01:58:05
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "p47" napisał":

    > Przestań się tu bezproduktywnie mądrzyć ...

    Jesteś niereformowalny. Masz zerowe pojęcie, a obrażasz ludzi którzy chcą Ci
    pomóc. Poza tym nie stosujesz się do rad. Do partycjonowania dysku użyłeś
    narzędzia linuksowego. Pisałem Ci, że pewne uszkodzenia logiki dysku mogą
    powodować że Linuks go zobaczy, a Windows nie. Wyzeruj dysk programem MHDD,
    zrób realokację badsektorów i następnie załóż partycje programem np. PM8 w
    wersji bootowalnej. Narzędziem nie linuksowym. Już nie piszę, abyś użył
    hexedytorai zrobił arzut pierwszych 100 sektorów.

    Pzdr

  • 74. Data: 2013-02-06 02:03:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-06 01:01, Użytkownik p47 napisał:

> [...]
    > mądrali, którzy uparcie " wyśmiewali się" ze mnie, ze nie używam do
    > sprawdzenia dysku niewidzianego przez windowsy narzędzi pracujących w

    W dalszym ciągu sądzę że dysk jest sprawny (widzi go bios) a problem
    leży po stronie systemu.
    Moja wypowiedź którą tak ładnie przekleiłeś dotyczyła nie dostrzegania
    nowych nie podzielonych na partycje dysków przez windows,
    niezależnie czy są nowe ze sklepu czy używane z allegro.
    I tylko się zastanawiam czy mój rozmówca napisał to celowo aby
    wprowadzić cię w błąd czy tego nie wiedział ?
    Albo spytasz na właściwej grupie albo będziesz czekał aż
    ktoś tutaj przez przypadek zgadnie. Tyle że jak sam już
    pewnie zauważyłeś zgadują ludzie po których znajomości tematu
    za bardzo nie widać.

    ps. W XP są narzędzia które pozwolą dostrzec dysk i partycje
    niewidziane przez menadżera urządzeń. Ale to temat na inną
    grupę.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2013-02-06 02:40:09
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 01:58, Kamil pisze:

> [...]
    > narzędzia linuksowego. Pisałem Ci, że pewne uszkodzenia logiki dysku mogą
    > powodować że Linuks go zobaczy, a Windows nie.

    Kolejny raz piszesz bzdury:
    1. nie ma znaczenia, czy do sformatowania dysku użyłem narzedzia
    pracujacego po Linuxem, czy innego. Ważne, ze sformatowałem dysk w
    systemi NTFS, czyli formacie windowsowskim.!

    Wyzeruj dysk programem MHDD,
    > zrób realokację badsektorów i następnie załóż partycje programem np. PM8 w
    > wersji bootowalnej. Narzędziem nie linuksowym.

    SeaTool for DOS nie stwierdził usterek dysku! Żadnych!

  • 76. Data: 2013-02-06 02:50:13
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 02:03, RadoslawF pisze:

> [...]
    > I tylko się zastanawiam czy mój rozmówca napisał to celowo aby
    > wprowadzić cię w błąd czy tego nie wiedział ?

    Nieudolnie manipulujesz (żeby dosadniej, a celniej nie napisać, że
    pospolicie kłamiesz).
    Aby to wykazac ponownie cytuję twoja wypowiedź, skoro nie miałes odwagi
    jej tu podać , cyt. "> Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w
    automagiczny sposób widziany przez jego Windows ?
    > Ty go chyba strasznie nie lubisz ..."

    Jesli nie uda ci się wmówić czytelnikowi, ze ten nielubiany "go" to
    jedynie dysk;_)) to pozostaje tylko jedyna opcja,- odnosiłes się do mnie
    mimo, ze jak jasno wynikało z moich postów na moim komputerze jest
    zainstalowany kontroler SATA (native IDE mode), bios ustawiony jest dla
    dysku w pozycji wymuszającej emulację trybu IDE, a dysk jest
    sformatowany i ma załozone partycje.
    Napisz teraz mądralo czy w takiej sytuacji dysk powinien pracowac w
    Windowsach, a jesli nie to dlaczego?

    > ps. W XP są narzędzia które pozwolą dostrzec dysk i partycje
    > niewidziane przez menadżera urządzeń. Ale to temat na inną
    > grupę.

    Jest tez wiele innych funkcji które równie jak te przez ciebie
    przywoływane w sytuacji będacej przedmiotem wątku sa równie nieprzydatne..
    '-)

  • 77. Data: 2013-02-06 02:55:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "p47" napisał:

    > 9. menadżer wykazuje zainstalowane 2 kontrolery tj AMD PCI IDE
    > oraz SATA (native IDE MOde). Nie ma z nimi problemów.

    IMHO tu właśnie jest problem. ZTCP w trybie emulacji IDE powinny być
    widoczne 3 kontrolery: 1 PATA i 2 SATA (sprawdzę jutro a raczej dzisiaj).
    Jeśli się nie mylę, to w jakiś tajemniczy sposób wraz z odpięciem starego
    dysku zniknąłeś z MU jeden kontroler SATA (prawdopodobnie ten z portami 3
    i 4). Sprawdź w BIOS w sekcji Standard CMOS Features, na którym porcie
    wisi ten dysk z (za przeproszeniem) Allegro - jeśli na SATA 3 lub 4,
    przepnij go na SATA 2 (zakładam, że dysk systemowy wisi na SATA 1)

    > A jak dysku nie widac tak nie widać..

    A problem coraz bardziej wygląda na windziany...

    JoteR

  • 78. Data: 2013-02-06 04:53:18
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "p47" napisał:

    > Kolejny raz piszesz bzdury:

    > 1. nie ma znaczenia, czy do sformatowania dysku użyłem narzedzia
    > pracujacego po Linuxem, czy innego. Ważne, ze sformatowałem dysk w
    > systemi NTFS, czyli formacie windowsowskim.!

    Ma znaczenie. Czytaj ze zrozumieniem. Zdarza się, że przy pewnych usterkach
    dysku Linuks go widzi, a Windows nie. A Ty zastosowałeś narzędzia
    linuksowego. Spróbuj to zrobić inny narzędziem. Nie Linuksem. Rozumiesz?
    Zrób wszystko co Ci poradziłem, a odzyskasz dysk. Chyba, że nie chcesz i
    wolisz mnie obrażać. A wiedzę masz zerową.

    Wyzeruj dysk programem MHDD,
    zrób realokację badsektorów i następnie załóż partycje programem np. PM8 w
    wersji bootowalnej. Narzędziem nie linuksowym.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > SeaTool for DOS nie stwierdził usterek dysku! Żadnych!

    Zerowałeśtym narzędziem? To raczej badziew. Rzadko pomaga. Zrób to MHDD.

    DLa mnie EOT. Nie mem zamiaru dawać się obrażać przez lamera.

    BZPZDR

  • 79. Data: 2013-02-06 08:29:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-06 02:50, Użytkownik p47 napisał:

> [...]
    > jej tu podać , cyt. "> Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w
    > automagiczny sposób widziany przez jego Windows ?

    Nie manipuluje. Nowy dysk ze sklepu będzie niewidoczny na blacie
    przed utworzeniem partycji. A pisałem to oczywiście przed tym
    jak raczyłeś poinformować że twój jest niewidoczny nawet
    po utworzeniu tych partycji.

> [...]
    > sformatowany i ma załozone partycje.
    > Napisz teraz mądralo czy w takiej sytuacji dysk powinien pracowac w

    A to już wyjaśnienia na grupę o windowsie. Prawda ?

    > Jest tez wiele innych funkcji które równie jak te przez ciebie
    > przywoływane w sytuacji będacej przedmiotem wątku sa równie nieprzydatne..
    > '-)

    Z oceną przydatności funkcji poczekaj aż poznasz prawdziwą
    przyczynę problemu.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2013-02-06 09:13:07
    Od: nrtrt <n...@d...pl>

    W dniu 2013-02-06 02:40, p47 pisze:

    > 1. nie ma znaczenia, czy do sformatowania dysku użyłem narzedzia
    > pracujacego po Linuxem, czy innego.

    Ma znaczenie.