  • 61. Data: 2013-02-05 17:02:59
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 04/02/2013 18:51, Andrzej Lawa wrote:

    > To jest grupa o SPRZĘCIE, lamerze. Zostałeś wysłany na właściwą.

    > Z pomówień to ciebie wyleczy prokurator.

    Panowie, zadał konkretne pytania. Mówi, że nie widziać dysku
    w managerze urządzeń. Gdzie ma się więc pytać?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 62. Data: 2013-02-05 18:13:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-05 17:02, Użytkownik DooMiniK napisał:

    > Panowie, zadał konkretne pytania. Mówi, że nie widziać dysku
    > w managerze urządzeń. Gdzie ma się więc pytać?

    Na grupie przeznaczonej systemu operacyjnemu którego
    menager tego dysku nie widzi. Pisano to już wielokrotnie
    w tym wątku. Masz tak jak wątkotwórca problemy z czytaniem
    czy ze zrozumieniem słowa pisanego ?

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2013-02-05 21:54:38
    Temat: Re: [OT] PC nie widzi drugiego HD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 16:37, JoteR pisze:

    > Zatem potraktuj to jako element lokalnego folkloru, podobnie jak wtręty
    > Pawła o inż. Galasie na prw ;->

    Ach, trollowanie... Niech będzie, ale zaznaczaj, bo niektórzy piszą
    takie rzeczy poważnie ;->

  • 64. Data: 2013-02-05 21:55:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 16:55, nom pisze:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy coś to da, ale ustaw zworkę na 1.5Gb/s (SATA I)

    Jeśli to by było to, to raczej i BIOS nie powinien zauważyć dysku.

  • 65. Data: 2013-02-05 21:56:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 17:02, DooMiniK pisze:

    > Panowie, zadał konkretne pytania. Mówi, że nie widziać dysku
    > w managerze urządzeń. Gdzie ma się więc pytać?

    Na grupie zajmującej się menedżerem dysków tego konkretnego systemu.

    Z tego co pisze jest to dość wyraźnie problem z jego Windows XP - skoro
    i BIOS i Linux widzi.

  • 66. Data: 2013-02-05 23:56:50
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 16:34, Q pisze:

    > 1. Po cholere, skoro XP ma takie narzedzia.
    > 2. Sadzisz, ze potrafilby posluzyc sie gpartem? :)

    A ja natomiast wiem na pewno, ze nie masz pojecia o czym piszesz;- jak
    narzedzia XP mogłyby działać na dysk, którego tenże XP nie widzi?..;-)

  • 67. Data: 2013-02-05 23:57:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A ja natomiast wiem na pewno, ze nie masz pojecia o czym piszesz;- jak
    > narzedzia XP mogłyby działać na dysk, którego tenże XP nie widzi?..;-)

    Ale manager urzadzen widzi (bo nie wspomniales)?

    Jak nie to fakt, czarna dupa :)

  • 68. Data: 2013-02-06 00:03:39
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 16:33, Q pisze:

    > Tak jak RadoslawF poradzil.
    > Dobrze chlop gada.

    Albo trollujesz i zabierasz głos nie czytając postów na które
    odpowiadasz, albo tez nie rozumiesz prostych zdań napisanych po polsku;-
    RadosławF napisał bowiem: cyt. "Skoro dysk widać w BIOSie to powinien
    być dobry.
    Skoro nie widać go w systemie to trzeba założyć mu partycję
    i sformatować go. O narzędzia to partycjonowania pytaj na forum
    dotyczącego systemu którego używasz. "

    Ja natomiast wielokrotnie tu napisałem, ze nie miałem najmniejszego
    problemu zarówno z założeniem partycji, jak i ze sformatowaniem tego
    dysku. W jakim zatem celu miałbym pytać na odpowiednim forum o
    narzędzia do wykonania czynności, skoro je znam i sełniły one swoje
    zadania?

  • 69. Data: 2013-02-06 00:11:37
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 16:59, nom pisze:

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzałeś ten dysk na innym komputerze z Windowsem?
    > Uruchamiałeś mini WinXP z płyty Hirens Boot Disk?

    Nie, ale podłączałem w moim PC ten dysk w miejsce dysku który pracował
    poprawnie.

    > Może masz w menadżerze urządzeń wyłączony ten dysk, w menu masz opcje
    > "pokaż ukryte urządzenia".

    Sprawdzałem to, także tam "nie ma" omawianego dysku.

  • 70. Data: 2013-02-06 00:17:22
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 20:51, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w automagiczny
    > sposób widziany przez jego Windows ?

    Jak pisałem bios ustawiony jestna tryb pracy native IDE, oraz kontroler
    SATA mode native IDE istnieje,-JEST zainstalowany. Zeby wykluczyć
    wszelkie wątpliwości dysk podpinałem do tego samego portu w którym inny
    dysk pracował.
    O co ci więc chodzi?