  • Data: 2013-02-06 08:29:32
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-06 02:50, Użytkownik p47 napisał:

    > Nieudolnie manipulujesz (żeby dosadniej, a celniej nie napisać, że
    > pospolicie kłamiesz).
    > Aby to wykazac ponownie cytuję twoja wypowiedź, skoro nie miałes odwagi
    > jej tu podać , cyt. "> Sugerujesz że ten nowy dysk ze sklepu będzie w
    > automagiczny sposób widziany przez jego Windows ?

    Nie manipuluje. Nowy dysk ze sklepu będzie niewidoczny na blacie
    przed utworzeniem partycji. A pisałem to oczywiście przed tym
    jak raczyłeś poinformować że twój jest niewidoczny nawet
    po utworzeniu tych partycji.

    > Jesli nie uda ci się wmówić czytelnikowi, ze ten nielubiany "go" to
    > jedynie dysk;_)) to pozostaje tylko jedyna opcja,- odnosiłes się do mnie
    > mimo, ze jak jasno wynikało z moich postów na moim komputerze jest
    > zainstalowany kontroler SATA (native IDE mode), bios ustawiony jest dla
    > dysku w pozycji wymuszającej emulację trybu IDE, a dysk jest
    > sformatowany i ma załozone partycje.
    > Napisz teraz mądralo czy w takiej sytuacji dysk powinien pracowac w
    > Windowsach, a jesli nie to dlaczego?

    A to już wyjaśnienia na grupę o windowsie. Prawda ?

    > Jest tez wiele innych funkcji które równie jak te przez ciebie
    > przywoływane w sytuacji będacej przedmiotem wątku sa równie nieprzydatne..
    > '-)

    Z oceną przydatności funkcji poczekaj aż poznasz prawdziwą
    przyczynę problemu.