  • Data: 2013-02-04 19:58:27
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Partycjonerem z dyskietki floppy lub płytki CD. Ja zwykle robię to
    > HirensBoot CD.

    1.A czy nie byłoby równie skuteczne zainstalowanie na tym dysku np.
    WinXP , przy okazji czego wykonać można by formatowanie i podział dysku.
    Potem mozna by w biosie ustalić odpowiednią kolejność bootowania (tj.
    omawiany dysk byłby w dalszej kolejności), a następnie usunąć ten
    zainstalowany, a nieaktywny SO. Tyle, ze nie wiem, czy to zadziałałoby,
    gdy np. dysk jest obecnie sformatowany np. pod Linuxa.