  • Data: 2013-02-04 22:19:02
    Temat: Re: PC nie widzi drugiego HD
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 21:18, JoteR pisze:

    > Czyli do którego? Bo AFAIR w niektórych płytach przy ustawieniu SATA na
    > IDE Compatible "widziane" są tylko napędy podpięte do pierwszych 4
    > gniazd SATA.

    1. W moim PC-cie są tylko 4 porty SATA.
    2. gdyby były one nieczynne to przecież bios nie widziałby dysku,
    ponadto dysk widziany był też w programie GParted, wg którego dysk był
    prawidłowo sformatowany (w NTFS), a ja po pierwszych niepowodzeniach
    na wszelki wypadek tę partycję usunąłem i założyłem 3 nowe (też
    oczywiście w NTFS) no nic się nie zmieniło, dalej dysk niewidzialny.
    3. Tak że dalej jestem w kropce i proszę o dalsze podpowiedzi,
    4.z tym , że miszczom co wnoszą tu tak merytorycznie ważkie rady, jak:
    "naucz się, albo zatrudnij fachowców" podpowiadam, że szkoda ich
    bezcennego;-) czasu na pisanie równie ważkich wypowiedzi;-))
    5. jednocześnie tymże miszczom tak łatwo pouczającym przypominam, że
    zgodnie z netetykietą jesli chca dyskutować na inny temat, np o tym, co
    komu i gdzie wystaje to niechaj założą sobie nowy, odpowiednio
    zatytułowany wątek a nie zaśmiecają ten..