  • 61. Data: 2009-06-18 11:55:36
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    KILu pisze:

    > A dlaczego mialoby nie? Konfiguracja stosunkowo mocna i tania, mocy za 5
    > lat raczej jej nie zabraknie (szczegolnie teraz, kiedy stawia sie na
    > energooszczednosc i popularnosc zdobywaja np. stacjonarki z Atomami), a w
    > razie czego wymiana... grafiki na jakis czas rozwiaze problem.

    Autor watku chce grac a z tak karta to raczej nie poszaleje.

  • 62. Data: 2009-06-18 15:15:26
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-06-2009 o 13:55 Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > Autor watku chce grac a z tak karta to raczej nie poszaleje.

    Więc proszę podać choć jeden tytuł, którego ta karta nie uciągnie.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 63. Data: 2009-06-18 17:57:14
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Wiesław pisze:

    > Więc proszę podać choć jeden tytuł, którego ta karta nie uciągnie.

    Zle pytanie. Ile bedzie tytulow w ciagu 2-3 lat (bo o 5 to nawet szkod
    apisac), ktore ta karta ledwo pociagnie?

  • 64. Data: 2009-06-18 18:05:05
    Od: reles <a...@a...asd>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Ile bedzie tytulow w ciagu 2-3 lat (bo o 5 to nawet szkod
    > apisac), ktore ta karta ledwo pociagnie?

    No ile ich będzie? ;-)

    BTW przeczytaj jeszcze raz o jakich grach pisze autor tematu, jaki ma
    budżet i zaproponuj alternatywę.

  • 65. Data: 2009-06-18 18:33:39
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    reles pisze:

    > No ile ich będzie? ;-)
    >
    > BTW przeczytaj jeszcze raz o jakich grach pisze autor tematu, jaki ma
    > budżet i zaproponuj alternatywę.

    W 1 poscie podalem caly zestaw.

  • 66. Data: 2009-06-20 08:36:46
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Zaimponowales mi

    Za to ty zdobyłeś miano głupola. Żenua.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 67. Data: 2009-06-20 08:37:45
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    Przydałby ci się wzmak intelektu. Poszukaj na allegro.

  • 68. Data: 2009-06-21 13:55:03
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 17.6.2009, tg napisał(a):

    > jezeli tylko nie bedzie to systemowy to mysle ze nie bedzie problemow,

    Co to zmienia, że systemowy?

    > pozatym zawsze mozna w razie czego kupic za grosze przejsciowke

    Zgoda, choć IMO bezcelowe. Lepiej poczekać trochę i zmienić dysk.

    > zdarzaja sie ale na twoim miejscu bym odpuscil bo znacznie ogranicza to
    > wybor, a korzysci zadne (zakladajac ze potrzebujesz faktycznie podlaczyc
    > tylko dwa urzadzenia)

    Zgoda.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 69. Data: 2009-06-21 14:00:23
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 17.6.2009, Ingarden napisał(a):

    > Ok, nie przyjrzałem się dokładnie specyfikacji: _1xIDE_. Czyli odpada.
    > Musze CD i stary dysk podłączyć. Na jednej taśmie to chyba nie jest
    > dobry pomysł?

    Nie patrz na to. Jeden PATA w zupełności wystarczy. Jeśli często nie
    zmieniasz płyt CD to różnicy nie zobaczysz czy to dwie taśmy czy jedna.
    A za jakiś czas dysk zmienisz na SATA.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 70. Data: 2009-06-21 14:07:36
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    > Myślałem, czy sobie nie sprawić tej płyty. Słyszałem o problemach z
    > podłączaniem ide1+ide2+sata (cd + 2xhdd) z powodu źle umieszczonych
    > gniazd. Prawda to, spotkał się ktoś z tym problemem? Dość często szafuję
    > dyskami, wolałbym mieć wygodny, łatwy dostęp do gniazd..

    Do wielu modeli GB w komplecie jest śledź z gniazdami SATA i zasilania
    (zawsze możesz taki dokupić do dowolnej MB).
    Co do dysków PATA to przejściówka USB-PATA i zasilanie z tego samego
    gniazda na śledziu.
    IMO to dużo wygodniejsze niż grzebanie w "budzie".
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/