  • 21. Data: 2009-06-17 11:32:51
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > be-quiet, ew. tagan.

    Dobre faktycznie... a co sadzisz o zasilkach OCZ? jak sie to ma do ww.?

    Pozdr.

  • 22. Data: 2009-06-17 11:38:13
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Quent pisze:

    > Dobre faktycznie... a co sadzisz o zasilkach OCZ? jak sie to ma do ww.?

    Tez bardzo przyzwoite. W tej klasie ciezko wskazac najlepego producenta.
    Po prostu wszytskie sa dobre.

  • 23. Data: 2009-06-17 11:43:47
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Quent napisał(a):

    > Ale co madrego chciales wniesc ta nietrafiona propozycja?

    Będą grały o niebo lepiej, niż te Twoje pierdzące pudełeczka.
    (bez obrazy, to tylko per analogiam).

    > Autor postu zrobi zreszta jak uwaza. Prosil o propozycje to ja dalem -
    > IMO jedyna sensowna w kwestii dzieku jaka sie w tym watku pojawila.

    Ależ oczywiście. Nie ma jak skromność :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 24. Data: 2009-06-17 11:46:11
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Właśnie :-) W tym zakresie cenowym polecam Creative Inspire 265
    > za ca 70 zł- grają zaskakująco dobrze, jak na tak małe głośniki.

    Bez jaj. Robią tak samo "dobre" głośniki, jak karty muzyczne. I mam tu
    na myśli także stosunek jakość/cena, nie tylko jakość (uprzedzając
    odpowiedź - jakość/wielkość_głośnika również).

    Także uważam, że warto dać kilkadziesiąt złotych więcej i mieć normalny
    dźwięk.

    --
    le

  • 25. Data: 2009-06-17 11:50:43
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >Będą grały o niebo lepiej, niż te Twoje pierdzące pudełeczka.
    >(bez obrazy, to tylko per analogiam).

    A tu właśnie niekoniecznie. Jak zresztą w większości dziedzin, istnieje
    pewien poziom techniczny/kosztowy powyżej którego różnice są już coraz
    mniejsze i coraz trudniej wychwytywalne. (że o audiofilskim voo-doo nie
    wspomnę ;->). Róznica pomiędzy przyzwoitym wzmacniaczem i przyzwoitymi
    kolumnami, a pierdziawką, która nie przenosi połowy słyszalnego zakresu
    będzie duża. Różnica pomiędzy sprzętem "przyzwoitym", a "dobrym" może
    być dużo mniejsza i, paradoksalnie, wcale sprzęt "lepszy" (co też jest
    baaaaardzo dyskusyjną kwestią; poprzestańmy na "droższy w stanie nowym")
    nie musi dla odbiorcy brzmieć "ładniej".

    --
    \------------------------/ No matter where I go, the place is always
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 26. Data: 2009-06-17 11:54:02
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Będą grały o niebo lepiej, niż te Twoje pierdzące pudełeczka.
    > (bez obrazy, to tylko per analogiam).

    Rzuciles bezsensu zupelnie linkiem, ktory nie dosyc ze nic nie wniosl dla
    pytajacego (ze wzgledu na poziom ceny) to obnazyl Twoja niewiedze w temacie
    audio. Tak sie sklada ze polecane przez Ciebie Kody brzmia baaaardzo
    przecietnie.
    Na allegro mozna trafic uzywki KEFa, wspomnianego przeze mnie magnata czy
    tam innego mb_quart'a ktore zagraja duzo lepiej za nieporownywalnie mniejsza
    kase. Mowa oczywiscie o stereo. Do tego stare wzmaki stereo na elementach
    dyskretnych brzmia ciagle wspaniale. Za nieco ponad 100zl niedawno kupilem
    Harmana-Kardona a nie byla to jakas okazja.

    > Ależ oczywiście. Nie ma jak skromność :-)

    To nie o skromnosc chodzi a o rozsadek raczej. Sorry ale te creativy to
    naprawde szajs.

    Pozdr.

  • 27. Data: 2009-06-17 11:58:32
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Mariusz Kruk napisał(a):

    > baaaaardzo dyskusyjną kwestią; poprzestańmy na "droższy w stanie nowym")
    > nie musi dla odbiorcy brzmieć "ładniej".

    Wszystko prawda. Ale może zatrzymać się po prostu na tym
    ostatnim stwierdzeniu? Po prostu rzeczony odbiorca sam uzna,
    co mu pasuje?

    Czy jednak lepsza jest postawa typu "ci co majom pierdziawki
    za 70 zł gupi som i sie nie znajom"?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 28. Data: 2009-06-17 11:58:55
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Czy jednak lepsza jest postawa typu "ci co majom pierdziawki
    > za 70 zł gupi som i sie nie znajom"?

    Nie "ci co majom" a raczej "ci co je polecjom"
    "Glupi" to Ty powiedziales... ;-)

    Pozdr.

  • 29. Data: 2009-06-17 12:05:07
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Quent napisał(a):

    > Rzuciles bezsensu zupelnie linkiem, ktory nie dosyc ze nic nie wniosl
    > dla pytajacego (ze wzgledu na poziom ceny) to obnazyl Twoja niewiedze w
    > temacie audio. Tak sie sklada ze polecane przez Ciebie Kody brzmia

    Oczywiście, przecież to Ty jesteś guru w tej dziedzinie. Gdzieżbym śmiał
    się z Tobą równać. Za to pozwolę sobie zauważyć, iż "bez sensu" pisze się
    rozdzielnie.

> [...]
    > mniejsza kase. Mowa oczywiscie o stereo. Do tego stare wzmaki stereo na
    > elementach dyskretnych brzmia ciagle wspaniale. Za nieco ponad 100zl

    Oczywiście. A lampowe to dopiero wypas ;-) Chciałem tylko zauważyć,
    że nie każdy, jak Ty, słyszy różnicę przy zastosowaniu kierunkowych kabli
    i zwyczajnie nie musi potrzebować takiej mięsistości basów ;-)

    > To nie o skromnosc chodzi a o rozsadek raczej. Sorry ale te creativy to
    > naprawde szajs.

    Oczywiście. A Ci, którzy ten szajs kupują, "gupi som i się nie znajom".
    Bo przecież nie kierują się własnymi potrzebami w temacie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 30. Data: 2009-06-17 12:06:59
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Quent pisze:

> [...]
    > dla pytajacego (ze wzgledu na poziom ceny) to obnazyl Twoja niewiedze w
    > temacie audio. Tak sie sklada ze polecane przez Ciebie Kody brzmia

    Za to do 5.1 sie swietnie nadaja :)