  • 31. Data: 2009-06-17 12:10:02
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Za to pozwolę sobie zauważyć, iż "bez sensu" pisze się
    rozdzielnie.

    I nie sil sie na zlosliwosci typu bledy ortograficzne bo oznacza to ni mniej
    ni wiecej jak to zwyczajnie nie masz nic w temacie do powiedzenia.
    Robie bledy czesto... z pospiechu zwykle.

    > Oczywiście. A lampowe to dopiero wypas ;-)

    HALO!!!! Mowimy o sprzecie za 150zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 32. Data: 2009-06-17 12:11:59
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Za to do 5.1 sie swietnie nadaja :)

    A akurat brat ma taki zestaw - IMHO maja niezly stosunek jakosci do ceny
    (mowa o nowych).

    Pozdr.

  • 33. Data: 2009-06-17 12:15:28
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >Wszystko prawda. Ale może zatrzymać się po prostu na tym
    >ostatnim stwierdzeniu?

    Bez kontekstu jest cokolwiek przekłamane. Raczej wątpię, żeby ktokolwiek
    niemający całkowicie drewnianych uszu uznał, że coś, co jest poniżej
    "poziomu przyzwoitości" brzmiało lepiej od sprzętu "przyzwoitego".

    >Po prostu rzeczony odbiorca sam uzna,
    >co mu pasuje?

    Ależ oczywiście. Bo tu chodzi nie tylko o jakość, ale też o stosunek
    tejże do ceny.
    Sam mam w jednym miejscu pierdziawki Creative'a, a w drugim wzmak +
    kolumny. Stosownie do zastosowań.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Such booboos are generally harmless, so keep
    .\....@e...eu.org.\.\. going.(TeX)

  • 34. Data: 2009-06-17 12:20:08
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Quent napisał(a):

    > I nie sil sie na zlosliwosci typu bledy ortograficzne bo oznacza to ni
    > mniej ni wiecej jak to zwyczajnie nie masz nic w temacie do powiedzenia.

    Oczywiście. Tylko Ty piszesz rozsądnie, ja tu tylko trolluję
    pisząc, że "każdemu według potrzeb". Na pewno się na niczym nie znam,
    bo używam np. zintegrowanej grafiki, a przecież wystarczyłoby dopłacić 30 zł,
    by mieć dwudziestokrotnie lepszą wydajność.

    > HALO!!!! Mowimy o sprzecie za 150zl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chyba w komórce uchowały mi się jakieś PCF86, a z tego, co czytam,
    toż to skarb...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 35. Data: 2009-06-17 12:20:44
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    dla mnie z Toba EOT

  • 36. Data: 2009-06-17 12:20:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości grup

    > Dobre faktycznie... a co sadzisz o zasilkach OCZ? jak sie to ma do ww.?

    +12V
    Tagan: 12,2
    Corsair: 12,25
    be-quiet 12,02

    +12V obciążone:
    Tagan: 12,2
    Corsair: 12,27
    be-quiet: 12,01

    Jak widzisz be-quiet trzyma się najbliżej idealnego napięcia i jest najcichszy.
    Jka nie wiesz to popros sklep, aby sprowadzili 3 zasilacze i sobie sprawdzisz.
    :)

  • 37. Data: 2009-06-17 12:27:16
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Mariusz Kruk napisał(a):

    > Bez kontekstu jest cokolwiek przekłamane. Raczej wątpię, żeby ktokolwiek
    > niemający całkowicie drewnianych uszu uznał, że coś, co jest poniżej
    > "poziomu przyzwoitości" brzmiało lepiej od sprzętu "przyzwoitego".

    Zgoda, z zaznaczeniem, że "poziom przyzwoitości" też bywa mocno indywidualny.

    Ja tylko pozwalam się nie zgadzać się ze stwierdzeniem, że propozycja
    imć Quenta to "jedyna sensowna w kwestii dźwięku", bo jakość głośników
    za 70 zł z definicji nikomu w żadnym zastosowaniu nie będzie odpowiadać.

    > Sam mam w jednym miejscu pierdziawki Creative'a, a w drugim wzmak +
    > kolumny. Stosownie do zastosowań.

    Otóż właśnie...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 38. Data: 2009-06-17 12:55:22
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >Zgoda, z zaznaczeniem, że "poziom przyzwoitości" też bywa mocno indywidualny.

    Oczywiście.

    >Ja tylko pozwalam się nie zgadzać się ze stwierdzeniem, że propozycja
    >imć Quenta to "jedyna sensowna w kwestii dźwięku", bo jakość głośników
    >za 70 zł z definicji nikomu w żadnym zastosowaniu nie będzie odpowiadać.

    Szczerze mówiąc, nie pamiętam jakie były warunki początkowe. Jeśli
    było tam słuchanie muzyki, to bym się jednak zgodził ;-)

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Don't try to fix me, I'm not broken.
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 39. Data: 2009-06-17 13:22:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ingarden" <e...@o...pl> wrote in message
    > Ok, nie przyjrzałem się dokładnie specyfikacji: _1xIDE_. Czyli odpada.
    > Musze CD i stary dysk podłączyć. Na jednej taśmie to chyba nie jest dobry
    > pomysł?

    jezeli tylko nie bedzie to systemowy to mysle ze nie bedzie problemow,
    pozatym zawsze mozna w razie czego kupic za grosze przejsciowke

    > Jest coś podobnego, o dobrym stosunku jakość/cena, ale z 2xIDE? Robią w
    > ogóle jeszcze takie płyty? :>

    zdarzaja sie ale na twoim miejscu bym odpuscil bo znacznie ogranicza to
    wybor, a korzysci zadne (zakladajac ze potrzebujesz faktycznie podlaczyc
    tylko dwa urzadzenia)

  • 40. Data: 2009-06-17 14:27:34
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-17 13:30, Użytkownik Quent napisał:

    > Nie grzej sie - napisz cos w temacie!

    Nie ośmieszaj się. Człowiek szuka taniego kompa z tanimi
    brzęczadełkami a ty proponujesz coś dwukrotnie droższego.

    Potem zaczynasz z bredniami w stylu "jak taki kawalek plastiku
    moze grac dobrze??". Kupujący nie szuka czegoś grającego dobrze,
    on szuka czegoś "do max. 100PLN". Więc weź na wstrzymanie
    i trzymaj się tematu zamiast zarzucać to samo innym.