  • Data: 2015-09-14 16:35:01
    Temat: Re: P??przewodnikowy licznik Geigera?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:55f6d2e3$0$27513$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Większość czujek dymu na rynku jest typu optycznego, ponieważ są
    >tanie i bezpieczne. Nie wiem, czy w Polsce izotopowe może kupić osoba
    >prywatna.

    Ciekaw jestem jak to w europie z ROHS by bylo ... hm, czytam i ameryk
    nie jest wymieniony,
    a materialy radioaktywne ogolnie tez nie :-)

    >W USA może kupić i tam ich rozbiórka jest popularna a na Youtube
    >widać baranów bardzo niefrasobliwie sie z nimi obchodzących.

    Eee tam, cos czuje, ze jest to tak slabe, ze krzywdy sobie zrobi nie
    sposob ... chyba, zeby polknac.

    >Wymagją okresowej kontroli szczelności - czy nie doszło do wydostania
    >się materiału radioaktywnego.

    eeee - ameryk nie wycieka.
    No chyba ze pomieszczenie w kwasie plywalo.

    J.