  • 71. Data: 2019-12-24 03:09:48
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e016d42$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > Oczywiście niewidzialni nie widzą -- zatem kontrola
    > daje mi wgląd w mechanizmy kontrolujące... (chyba
    > łapiesz, co piszę? -- patrząc, zdradzasz się...
    > namierzając kogoś radarem -- dajesz się namierzać)

    https://www.youtube.com/watch?v=__ciAavlnOU&feature=
    youtu.be&t=1220
    Prawdy I Mity Polowanie Na Czerwony Październik

    Tak (kontrolując) przegrał protoplasta dowódcy Czerwonego Października.
    Protoplasta swą ciekawość ;) przypłacił (rzecz jasna) życiem. Gdyby nie
    włączył radaru -- być może nie zostałby złapany i dopłynąłby do Szwecji
    (choć oficjalnie nie zamierzał tam płynąć) ratując i siebie, i okręt...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 72. Data: 2019-12-24 03:46:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e016d42$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > żądanie, które **chyba** można odrzucić... (ja bym nie
    > odrzucił także wtedy, gdybym mógł odrzucić, więc nie wiem,

    https://youtu.be/L5sCm9-FX2Y?t=58
    Epitafium dla Sowizdrzała

    Oczywiście różnie bywa...

    https://youtu.be/L5sCm9-FX2Y?t=230

    dlatego niektórzy ;) odrzucają takie żądania, gdy odrzucać mogą...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 73. Data: 2019-12-24 03:49:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> g...@4...com

    : Przy takim socjalistycznym kombinowaniu jak w wykonaniu
    : obecnego pararządu, to biura rachunkowe to będzie
    : lukratywny biznes.

    Kiedyś nie był lukratywnym? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 74. Data: 2019-12-24 10:07:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-24 o 00:39, r...@k...pl pisze:

    > W moim matrixie PO rządziła do 2015 roku, być może w twojej czasoprzestrzeni
    > było inaczej.

    Czyli deflacja nie była tylko za PO.
    Ale może w twoim matrixie liczy się to jeszcze inaczej. :-)

    > Chyba żartujesz, że będę szukał linku jakiemuś pajacowi, który nie opanował
    > google'a albo jest typową dla ełektołatu pisowskiego leworęką pokraką.

    Twoja zakłamana teza więc dawaj potwierdzające to linki.

    > Jesteś kretynem i pytaniem pozostaje czy zdajesz sobie z tego sprawę.

    Ty jesteś kretynem i po tym co piszesz widać że nie zdajesz
    sobie z tego sprawy.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2019-12-24 10:31:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Dec 2019 10:07:48 +0100, w <5e01d663$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Czyli deflacja nie była tylko za PO.
    > Ale może w twoim matrixie liczy się to jeszcze inaczej. :-)

    A ktoś twierdził, że tylko za PO? To chyba twoja imaginacja.

    Była za Pisu także, ale to raczej siłą rozpędu -- skutki rządzenia komuny
    dopiero teraz są widoczne.

    > Twoja zakłamana teza więc dawaj potwierdzające to linki.

    Ty jesteś jakiś jebnięty? Sam znalazłeś dane, że deflacja trwała od 2014 do
    2016. Już zapomniałeś?

    > Ty jesteś kretynem i po tym co piszesz widać że nie zdajesz
    > sobie z tego sprawy.

    Czuję że mam do czynienia z typowym przygłupim i pierdolniętym pisowskim
    elektoratem bolszewickim...

  • 76. Data: 2019-12-24 19:41:41
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-24 o 10:31, r...@k...pl pisze:

    > A ktoś twierdził, że tylko za PO? To chyba twoja imaginacja.

    Ty.

    > Była za Pisu także, ale to raczej siłą rozpędu -- skutki rządzenia komuny
    > dopiero teraz są widoczne.

    :-)

    > Ty jesteś jakiś jebnięty? Sam znalazłeś dane, że deflacja trwała od 2014 do
    > 2016. Już zapomniałeś?

    Czekam na linki że było to tylko za PO. Tak twierdziłeś.

    > Czuję że mam do czynienia z typowym przygłupim i pierdolniętym pisowskim
    > elektoratem bolszewickim...

    Wysmarkaj nos bo wprowadza cię w błąd.
    Typowy przygłupi i pierdolnięty peowski elektoracie bolszewicki.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2019-12-25 07:21:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 07:11, Shrek pisze:

    > Na budynku GUSu jest taka reklama (pasek diodowy). Jest tam napisane, że
    > wskaźnik indeksy cen wynosi 100 i dla debili jest wyjaśnione, że oznacza
    > to, że ceny nie zmieniły się rok do roku:) Także ten tego.

    Zmieniło się. Teraz piszą, że 100,1 czyli 0,1 procenta:)

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2019-12-25 22:58:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Dec 2019 19:41:41 +0100, w
    <5e025ce4$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <u...@d...invalid>
    napisał(-a):

    > Ty.

    Naucz się czytać.

    > Czekam na linki że było to tylko za PO. Tak twierdziłeś.

    jw.

    > Wysmarkaj nos bo wprowadza cię w błąd.
    > Typowy przygłupi i pierdolnięty peowski elektoracie bolszewicki.

    Wróć kretynie jak nauczysz się czytać.

  • 79. Data: 2019-12-26 00:39:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2019 07:21:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zmieniło się. Teraz piszą, że 100,1 czyli 0,1 procenta:)

    To cos chyba sie zepsulo, bo GUS znacznie wyzsza oglasza oficjalnie.

    J.

  • 80. Data: 2019-12-26 01:12:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2019 o 00:39, J.F. pisze:

    > To cos chyba sie zepsulo, bo GUS znacznie wyzsza oglasza oficjalnie.

    Nic się nie popsuło. To reklama dla idiotów. Obecnie pokazują miesiąc do
    miesiąca:)

    --
    Shrek