  • 131. Data: 2014-11-04 15:13:57
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >Debilizm, że nikt czeków nie chciał przyjmować, czy że PKO BP potwierdzał
    >telefonicznie ich prawdziwość?

    Oba

    A.L.

  • 132. Data: 2014-11-04 15:16:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Niestety, zebys mnie nie wiem ile czasu pzrekonywal: mnowtwo rzeczy
    > jest w Polsce popierdolonych. Wiec mnie nie pzrekonuj ze jest cacy. W
    > Polsc czekow mi ewidentnie brakuje. A teza "wszysko moge zalatwic
    > internetem lub smartfonem" jest idiotyczna. Jak mam dac htdraulikwoi
    > 1500 zlotyc hza usluge? Musze leciec do bankomatu i przyniesc pieniedz
    > w zebach. W Ameryce wypisuje czek

    a potem hydraulik dyma do banku i okazuje się, że twój czek jest wart
    tyle co papier do tyłka. I co?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2014-11-04 15:22:51
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-04 11:06, masti pisze:

    > to se użyje binga, yahoo albo jednej z tysiąca innych wyszukiwarek.
    > A jak nie umie to równie dobrze może być na etapie grzania domu
    > ogniskiem

    Sugerujesz że amerykańskie firmy wymieniają się danymi klientów?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 134. Data: 2014-11-04 15:26:11
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-04 2:43, A.L. pisze:

    > Widac za trudne w uzyciu.

    Niepraktyczne. Dlatego wyparte przez karty płatnicze i przelewy. Ale i
    tak nie zrozumiesz.

    > Coz, potrafimy tylko przyciskac giziczki.

    Tobie z tymi giziczkami słabo raczej idzie.

  • 135. Data: 2014-11-04 15:41:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-04 15:13, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > Polsc czekow mi ewidentnie brakuje. A teza "wszysko moge zalatwic
    > internetem lub smartfonem" jest idiotyczna.

    Chcesz powiedzieć, że brak czeków powoduje, że trzeba chodzić do banków?

    > Jak mam dac htdraulikwoi
    > 1500 zlotyc hza usluge? Musze leciec do bankomatu i przyniesc pieniedz
    > w zebach. W Ameryce wypisuje czek

    Robisz przelew na telefon - jeśli nie masz gotówki.
    Czeki są niewygodne i dlatego już nieużywane w krajach o wysoko
    rozwiniętych usługach bankowych. Wprowadzanie ich do użytku dla jednej
    operacji rocznie gdy rzeczywiście mogły by się przydać jest IDIOTYCZNE

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 136. Data: 2014-11-04 15:53:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    ALEX Alpha MR wrote:

    > Sugerujesz że amerykańskie firmy wymieniają się danymi klientów?

    nie. sugeruję, że są inne wyszukiwarki.
    skoro nie chcesz amerykanom to możesz swoje dane przekazać chińskiej
    słuzbie bezpieczeństwa
    http://www.baidu.com/

  • 137. Data: 2014-11-04 16:08:04
    Temat: Re: Płatność iPhone
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-04 6:23, Andrzej pisze:

    > Super. A nie miales samochodu i osobowki tego samego producenta?
    > Karta platnicza to kazda karta, ktora da sie zaplacic. Kredytowka,
    > debetowka, obciazeniowka - wszystkie sa kartami platniczymi.

    A nazw pozostałych nie znasz? Kiepsko.

  • 138. Data: 2014-11-04 16:08:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
> [...]
    >internetem lub smartfonem" jest idiotyczna. Jak mam dac htdraulikwoi
    >1500 zlotyc hza usluge? Musze leciec do bankomatu i przyniesc

    A u nas prosisz o nr konta, dostajesz wizytowke z nr, wklepujesz w
    komputer i przelewasz.
    Oczywiscie hydraulik musi ci wierzyc ze przelejesz ... ale tak samo
    musi ci uwierzyc ze czek ma pokrycie.
    Ryzyko tylko o zabek wieksze.

    Gdzies tam w tle mamy sprawe VAT, faktury lub paragonu fiskalnego, ale
    to osobny temat.

    Powtorze - w Polsce nie ma czekow nie dlatego ze mnostwo rzeczy jest
    popierdolonych, tylko
    DLATEGO ZE ZBYT DUZO CZEKOW BYLO BEZ POKRYCIA.

    Dziwi mnie tylko ze nie ma tego problemu w USA.
    A moze jest, bo "Cash only" tez jest tam znany :-)

    P.S> Nie twierdze ze w Ameryce nie ma popierolenia. Ale mieli 100 z
    >hahiem lat wiecej niz Polska zeby sie zoptymalizowac.

    No widzisz, a nasze banki poszly dalej w kierunku optymalizacji,
    przelewasz hydraulikowi na nr telefon, po chwili on dostaje sms ze
    pieniadze sa do dyspozycji i wszyscy sa zadowoleni.
    Po cholere jakies czeki ?

    J.

  • 139. Data: 2014-11-04 16:13:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Tue, 4 Nov 2014 09:47:31 +0100, "yabba"

    >Oba

    A geniusz USA polega na tym ze czeki przyjmuje sie bez sprawdzania,
    czy ze sprawdza sie nietelefonicznie ?

    J.

  • 140. Data: 2014-11-04 16:19:36
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-11-04 15:53, masti pisze:

    > nie. sugeruję, że są inne wyszukiwarki.

    Ja nie pytam czy są inne wyszukiwarki. tylko jak mnie można namierzyć w
    googlach, skoro _teoretycznie_ nie używam produktów tej firmy?

    > skoro nie chcesz amerykanom to możesz swoje dane przekazać chińskiej
    > słuzbie bezpieczeństwa
    > http://www.baidu.com/

    A jaka jest różnica, która bezpieka będzie je mieć. Bezpieka to
    bezpieka. Czy to NSA, czy baidu, czy NKWD to przecie bez różnicy.