  • Data: 2014-11-03 10:08:58
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
    Dnia 2014-11-02 23:22, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >Podaj ze dwa takie miejsca.
    >Kilka lat temu poznałem takie jedno - opłatę za promesę wizową do USA
    >trzeba było zrobić osobiście w Banku Pocztowym - teraz nawet oni
    >doszli do tego, że przelew jest lepszy.

    Musial byc to dla nich szok, jakze to - przelew zaksiegowac ? Ten
    Pocztowy chyba im robil cos w rodzaju czeku.

    Ale zaraz
    http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/oplaty.html

    Wszystkie opłaty, z wyjątkiem opłaty za rozpatrzenie wniosku o wizę
    nieimigracyjną i narzeczeńską, należy wnosić wyłącznie w kasie Sekcji
    Konsularnej.
    Wszystkie opłaty należy uiszczać w dolarach lub złotych w przeliczeniu
    po kursie dnia Ambasady.
    W kasie przyjmowane są wpłaty gotówkowe lub karty kredytowe (Visa,
    MasterCard, American Express, Novus/Discover, Diners).
    Nie przyjmujemy czeków.
    Uwaga: Obywatele krajów nie należących do Unii Europejskiej mogą
    wnosić opłaty wyłącznie gotówką.

    A ten wyjatek prowadzi do
    http://www.ustraveldocs.com/pl_pl/pl-niv-paymentinfo
    .asp

    Burdel macie w tym swoim Archeo siostry :-)

    J.

    P.S.
    Formy płatności
    1. System PolCard - płatność internetowa za pomocą karty debetowej
    [...]
    Nie akceptujemy Kart Kredytowych
    Ki czort - nr i stan konta chca znac (przeciez nie pomoze ?) czy nie
    chca placic prowizji za kredytowki ?