    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: P?atno?? iPhone
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 2 Nov 2014 19:54:56 +0100

    Dnia Sun, 2 Nov 2014 18:18:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> [...]

    Jakby byly takie wygodne, to by sie wprowadzily (na nowo)

    > jak najbardziej funkcjonowały w Polsec czeki. nawet jeszcze gdzieś mam
    > swoją książeczkę czekową. Nie zauważyłem, zadnych zalet tego systemu

    W porownaniu do placenia gotowka czy czekaniu na poczcie moze i byly.

    Tylko jak sobie pomysle, ze mam wypisac czek, wsadzic do koperty,
    wyslac, ktos to wyciagnie, gdzies wpisze ze dotarl, wsadzi do koperty,
    wysle do banku, bank wyciagnie, gdzies zapisze ze dotarl, przesortuje,
    wysle do drugiego banku, ten zaakceptuje, przeleje, ktos to musi
    rozdzielic na konta ...
    Albo niezaakceptuje, wiec wysle ze nie, wroci do pierwszego banku,
    wroci do odbiorcy, ten musi odszukac gdzie zapisal ze przyszlo,
    skasowac ... naprawde sie dziwie, ze w USA to ciagle uzywaja.
    Zdazyli zautomatyzowac odczytywanie czekow ?

    Moze i kupujac uzywany samochod jest jakas zaleta ... ale ze sie nikt
    nie boi ze bez pokrycia ?

    J.