  • 31. Data: 2013-08-11 23:11:40
    Temat: Re: Oznakowanie samochodu z fotoradarem?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2013-08-11 22:01, megrims wrote:
    > Palić opony na ulicy to lubię, ale jak są na felgach i auto ma 400+ KM

    No skoro masz takie specyficzne hobby, to nikt Ci nie broni. Lepsze to
    niż gwałcenie dzieci lub podpalanie lasów. Tylko staraj się robić to na
    jakimś zadupiu, bo takie zabawy w miastach potwornie syfią drogi.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 32. Data: 2013-08-12 10:11:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Aug 2013, John Kołalsky wrote:

> [...]
    [...]
    > Puknij się w głowę. Ludzie popełniają błędy i żaden fotoradar
    > ani współudział tego nie zmieni.

    Czy mi się wydaje, czy mowa o przekraczaniu prędkości?

    Bo jak Ty sądzisz, że przekraczanie prędkości przez kierowców w .pl
    jest głównie spowodowane BŁĘDAMI, to żyjemy w różnych Polskach.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2013-08-12 17:38:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Bo jak Ty sądzisz, że przekraczanie prędkości przez kierowców w .pl
    > jest głównie spowodowane BŁĘDAMI, to żyjemy w różnych Polskach.

    Przekraczanie prędkości nie rodzi konieczności leczenia.