  • 21. Data: 2013-08-10 18:32:39
    Temat: Re: Oznakowanie samochodu z fotoradarem?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lewis,

    Saturday, August 10, 2013, 3:20:07 PM, you wrote:

    [...]

    > Niepokój społeczny to i tak mamy jak co 3 młody polak zastanawia się
    > jak sprawić by starczyło do wypłaty...

    Nie jestem młody i od zawsze się zastanawiam, jak sprawić, żeby do
    wypłaty starczyło. To normalne, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-08-10 18:35:20
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Jak jest deszcz to może tak.....

    W deszcz nie jeździłem, więc nie powiem. Swoją drogą dziwiłem się, jak
    udało się ujarzmić naród tak kochający wolność )))

  • 23. Data: 2013-08-10 22:27:26
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.08.2013 14:28, Jacek pisze:

    > Nie wiem, jak ten problem rozwiązać, ale wiem na pewno, że nie przez
    > kalkowanie przepisów ani tym bardziej nie przez szaleństwo fotoradarowe.
    > Jacek
    ja wiem jak! obowiązkowy współudział w OC. Np do pierwsze 100 tyś płaci
    sprawca. łącznie z kosztami leczenia. A sooory, w Polsce leczenie jest
    gratris, za błędy kierowców płaci społeczeńśtwo. no to się nic nieda
    zrobić. no ale sory, społeczeństow, a właściwie jego władza musi miec
    jakiś hamulec na bezmyślnych: fotoradary....

    ToMasz

  • 24. Data: 2013-08-10 22:32:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Niepokój społeczny to i tak mamy jak co 3 młody polak zastanawia się jak
    > sprawić by starczyło do wypłaty...
    założyć firmę i "sprzedawać" swoje umiejętności. Niema umiejętności? do
    szkoły się chodziło spędzić z kumplami czas? sory - dzieciństwo jest
    bezstresowe, życie nie. Skoro większość polaków ma pracę, to tym którzy
    nie mają najwyraźniej czegoś brakuje. może chęci?
    ToMasz

  • 25. Data: 2013-08-10 23:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 22:32:22 +0200, ToMasz napisał(a):
    > założyć firmę i "sprzedawać" swoje umiejętności. Niema umiejętności? do
    > szkoły się chodziło spędzić z kumplami czas? sory - dzieciństwo jest

    To nie takie proste.

    > bezstresowe, życie nie. Skoro większość polaków ma pracę, to tym którzy
    > nie mają najwyraźniej czegoś brakuje. może chęci?

    A moze tej pracy jest ile jest, jak sie jedni chetni zatrudnia,to
    innych zwolnia ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2013-08-10 23:32:05
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-10 22:27, ToMasz pisze:
> [...]
    > zrobić. no ale sory, społeczeństow, a właściwie jego władza musi miec
    > jakiś hamulec na bezmyślnych: fotoradary....
    Tobie się tylko wydaje, że wiesz. Sytuacje nie są czarno-białe i nie
    zawsze jest 100% winy po jednej stronie. Sam miałem wypadek, gdzie
    włóczyli mnie po sądach i w końcu w drugiej instancji po chyba 6
    rozprawach sąd stwierdził, że wina jest po stronie tego, co we mnie
    wjechał, ALE w niewielkim stopniu także po mojej, gdyż (ponieważ
    powiedziałem, że zachowanie kierującego wydało mi się podejrzane) mogłem
    przypuszczać, że zrobi jakiś niebezpieczny manewr (w tym wypadku zetnie
    zakręt i pojedzie lewym pasem) i powinienem zatrzymać się.
    Jakbym się zatrzymał a tamten dowalił do mnie stojącego, to sąd pewnie
    by stwierdził, że widząc j.w. powinienem zjechać do rowu albo się
    katapultować.
    Tak więc przemyśl to sobie jeszcze
    Jacek

  • 27. Data: 2013-08-11 08:58:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.08.2013 23:08, J.F. pisze:

    > To nie takie proste.
    zgoda

    > A moze tej pracy jest ile jest, jak sie jedni chetni zatrudnia,to
    > innych zwolnia ? :-)
    również zgoda, ale Ty tutaj rozmawiasz o ludziach którzy mają zdolność
    ruszania rękami i inteligencje gimnazjalisty? Bo z mechanikiem,
    kafelkarzem czy nawet sprzedawcą (nie w markecie) tak nie zrobisz!

    Znam kilku takich, którzy pracowali (nie w markecie) budowali czyjąś
    firmę harowali jak osły, po czym słyszeli że podwyżki nie będzie bo
    trzeba spłacać leasing za chryslera lub skode superb, chociaż sami
    jeździli starym citroenem c15 (ksywa szkaradek). Wiesz co zrobili?
    założyli swoje firmy.
    typ człowieka? Wszyscy zarabiali jakąś kasę w okolicach szkoły średniej,
    czy zawodówki. umieli naprawiać, majsterkowali, nie chodzili na
    dyskoteki, nie ubierali się jak Bieber. Połowa z nich studiowała dopiero
    w czasie pracy.....
    ToMasz

    Ps
    TAKIE duże bezrobocie jest w polsce spowodowane tym, że ludzie nie
    potrafią w pracy "wypracować" 1200zł. skoro nie potrafią, to aby
    sytuacje uzdrowić trzeba:
    1 - zmusić ich do pracy, do optymalizacji działań. ale to jest
    ingerencja w wolność człowieka. PAństwo powinno pomagać w zakładaniu
    firm, w zarabianiu, w udupianiu nieuczciwej konkurencji, a nie rozdawać
    zasiłki - jak robi
    2. skoro "osiołki" nie potrafią wypracować 1200 to ile potrafią? Może
    800? może 600? Więc zlikwidujmy minimalną płace, a wtedy będziemy mieli
    zerowe bezrobocie ( minus banda leni). Tak wiem 600zł to g... nie
    wypłata, ale zero zł za siedzenie w domu i chlanie wódy to lepszy
    biznes? Wynika że tak.

  • 28. Data: 2013-08-11 09:10:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > zrobić. no ale sory, społeczeństow, a właściwie jego władza musi miec
    > jakiś hamulec na bezmyślnych: fotoradary....

    Puknij się w głowę. Ludzie popełniają błędy i żaden fotoradar ani
    współudział tego nie zmieni.

  • 29. Data: 2013-08-11 17:51:14
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2013-08-10 14:56, megrims wrote:
    > Ja się zastanawiam nad jedną rzeczą. Jak się we
    > Francji ludziom coś nie spodoba, to wychodzą na ulicę
    > i sprawdzają jak się opony palą. W Grecji kiedyś
    > co 10 km na jakiejś drodze postawili fotoradary.
    > W ciągu 2 tygodni wszystkie zostały spalone albo
    > ostrzelane z broni palnej. My to jednak grzeczni
    > jesteśmy.

    We Francji na ulice wychodzą głównie bezrobotni z przedmieść metropolii.
    Grecja jest skrajnie popieprzonym krajem - nie warto się w ogóle porównywać.

    Polska jest krajem normalnym. Ludzie idą do roboty zamiast robić burdy.
    Jak chcesz sobie popalić trochę opon na ulicy, to zapisz się do związku
    zawodowego. Najbliższe palenie chyba w październiku.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 30. Data: 2013-08-11 22:01:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-11 17:51, Piotr Kosewski pisze:

> [...]
    > Jak chcesz sobie popalić trochę opon na ulicy, to zapisz się do związku
    > zawodowego. Najbliższe palenie chyba w październiku.

    Palić opony na ulicy to lubię, ale jak są na felgach i auto ma 400+ KM