  • 1. Data: 2010-06-17 12:07:54
    Temat: Oznaczenia grafiki Nvidia
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Co właściwie znaczą oznaczenia literowe w nazwach kart graficznych
    Nvidia, tzn. GT, GS, GTS, itd. ? Te oznaczenia są stałe u wszystkich
    producentów stosujących chipsety Nvidia ? Jak to przekłada się na
    wydajność karty ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-06-17 12:28:06
    Temat: Re: Oznaczenia grafiki Nvidia
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    PeJot pisze:
> [...]
    > Nvidia, tzn. GT, GS, GTS, itd. ? Te oznaczenia są stałe u wszystkich
    > producentów stosujących chipsety Nvidia ? Jak to przekłada się na

    Wydaje mi sie , że tak. ATI i nVidia maja swoje nomenklatury
    nazewnictwa. Stopniując wydajność, u nVidii wygląda to mniej więcej tak:

    -1. VE
    0. LE
    1. bez literek
    2. GS
    3. GT
    4. GTS
    5. GTO
    6. GTX

    nVidia ma jeszcze inne oznaczenia ale te przytoczone są chyba
    najpopularniejsze... Generalnie pomysł zaczerpnięty jest z branży
    motoryzacyjnej (tuningowane wersje fabryczne np Porsche GT itd)

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2010-06-17 13:08:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Wydaje mi sie , że tak. ATI i nVidia maja swoje nomenklatury
    >nazewnictwa.

    Bzzzt. Pleonazm detected.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 4. Data: 2010-06-17 13:29:55
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >
    > Bzzzt. Pleonazm detected.

    Tjiuuufszpszszsz. Pleonazm removed. Please reboot. ;)

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2010-06-17 13:38:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > nVidia ma jeszcze inne oznaczenia ale te przytoczone są chyba
    > najpopularniejsze... Generalnie pomysł zaczerpnięty jest z branży
    > motoryzacyjnej (tuningowane wersje fabryczne np Porsche GT itd)

    Przykład Porsche jest zły, bo np. 911 występuje w 17 wersjach (wliczając
    kabriolety). Nawet producent nie wie, która jest "topowa". ;)

  • 6. Data: 2010-06-17 17:00:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-17 14:07, PeJot napisał/a:
> [...]
    > Nvidia, tzn. GT, GS, GTS, itd. ? Te oznaczenia są stałe u wszystkich
    > producentów stosujących chipsety Nvidia ? Jak to przekłada się na

    Porównaj sobie na tej stronie:
    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html - w sieci jest jeszcze
    więcej takich stron,

    --