eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOwalizacja cylindrów.Re: Owalizacja cylindrów.
  • Data: 2010-06-29 01:28:17
    Temat: Re: Owalizacja cylindrów.
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Robert Rędziak pisze:
    > > On Sun, 27 Jun 2010 20:23:44 +0200, Agent
    > > <w...@o...pl> wrote:
    > >
    > >> Te pomiary suwmiarką na górze cylindra to nie są nic miarodajne. Aby coś
    > >> znierzyc musisz mieć średnicówkę do otworów i mierzyc najlepiej na środku
    > >> cylindra w 2 -3 położeniach kątowych
    > >
    > >  Co też g. da. Mierzy się na trzech wysokościach, w dwóch
    > >  prostopadłych kierunkach. Wtedy widać czy gładź jest owalna i
    > >  czy jest stożkowa.
    >
    > Pomierzyłem średnicówką wszystkie wymiary i jednak jest ok. Odchyłki nie
    > przekraczają 1/3 tolerancji.
    > Po prostu suwmiarką wychodzi niedokładnie.
    Zakładaj nowe pierścienie i wio do przodu. Sprawdź czy luz miedzy tłokiem i
    cylindrem mieści się w granicach tolerancji. Jak nie to może do tego silnika
    jest kilka grup selekcyjnych tłoków. Szczelinomierzem się to sprawdza.
    Szczelinomierzem możesz również sprawdzić czy korbowody są proste. Jak by były
    krzywe to trzeba dać do prostowania. Samemu też można to zrobić ale trzeba mieć
    doświadczenie i imadło. Na dodatek jest to pracochłonne. Za prostowanie
    korbowodów płaciłem chyba po 15 złotych od sztuki. Z doświadczenia wiem że nigdy
    nie są proste i warto taki zabieg zrobić.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: