eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOvermax na 84% zasialaniaRe: Overmax na 84% zasialania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Apr 2014 15:36:22 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax na 84% zasialania
    References: <lhs2bk$3um$1@node1.news.atman.pl>
    <5342d2a8$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhv8up$9im$3@node2.news.atman.pl>
    <53453e1b$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3evc$g5g$1@node2.news.atman.pl>
    <53454279$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3gar$hfu$3@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <li3gar$hfu$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <53454cc5$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-41-224.play-internet.pl
    X-Trace: 1397050566 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2243 5.173.41.224:1169
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1924
    X-Received-Body-CRC: 1579630190
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1055805
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-09 15:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 53454279$0$2362$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> A na jakiej podstawie mają ci wymienić na inny albo oddać kasę ??
    >>> REAL też wyśle do serwisu i będzie czekał aż wróci.
    >
    >> Na żadnej, wystarczy paragon i urządzenie w oryginalnym opakowaniu i
    >> oświadczenie słowne że urządzenie jest niesprawne.
    >
    > A po co komu to oświadczenie :)

    Podstawa do zwrotu.

    >
    >> Wielokrotnie praktykowałem to osobiście w różnych sklepach typu Real,
    >
    > Ja w realu zwracałem to i owo. Ostatni raz wczoraj -- 9 serków.
    >
    >

    Jakoś mi się jeszcze nie zdarzyło reklamować artykułów spożywczych. Nie
    to że nigdy mi się nie zdarzyło kupić czegoś nieświeżego, ale po prostu
    jak dla mnie jest to gra niewarta świeczki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: