eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOvermax na 84% zasialaniaRe: Overmax na 84% zasialania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Apr 2014 15:35:50 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax na 84% zasialania
    References: <lhs2bk$3um$1@node1.news.atman.pl>
    <5342d2a8$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhv8up$9im$3@node2.news.atman.pl>
    <53453e1b$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3evc$g5g$1@node2.news.atman.pl>
    <53454279$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3g33$h9t$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <li3g33$h9t$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <53454ca7$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-41-224.play-internet.pl
    X-Trace: 1397050536 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2243 5.173.41.224:1169
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1055804
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-09 14:57, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):
    >
    >> W dniu 2014-04-09 14:38, Chris pisze:
    >>> Trybun nabazgrał(a):
    >>>>>> i włożyć z powrotem do urządzenia. Również możesz spróbować
    >>>>>> przywrócić ustawienia fabryczne. A gdy to nie pomoże, to żaden
    >>>>>> serwis.
    >>>>>> Kupowałeś w Realu,
    >>>>> Niejeden raz, ale tego Overmaxa kupiłem w necie.
    >>>> No to klops. I dlatego ja jak tylko mogę unikam zakupów w necie.
    >>> A na jakiej podstawie mają ci wymienić na inny albo oddać kasę ??
    >>> REAL też wyśle do serwisu i będzie czekał aż wróci.
    >> Na żadnej, wystarczy paragon i urządzenie w oryginalnym opakowaniu i
    >> oświadczenie słowne że urządzenie jest niesprawne. Wielokrotnie
    >> praktykowałem to osobiście w różnych sklepach typu Real, kosiarka,
    >> wiertarka, radiobudzik i jeszcze parę innych rzeczy, albo mi
    >> wymieniono na poczekaniu, albo zwrócono kasę.
    >
    > To mają gest :) bo z mojedo doświadczenia z marketami typu Real to
    > sprżet odsyłają dalej i czekają na zwrot dla klienta.
    >

    Tak prawdę pisząc, to w samym Realu tego nie praktykowałem, ale skoro
    można w Tesco, Lidlu, Netto itd., to dlaczego również nie w Realu..?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: