    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax
    Date: Sat, 5 Apr 2014 00:49:00 +0200

    "Trybun" 533efc98$0$2237$6...@n...neostrada.pl

    > A czemu to niby wpisywanie tego hasła może zaszkodzić gdy się
    > używa tabletu? Jest to tylko małe utrudnienie które na pewno

    Dla mnie zbyt duże nawet w wypadku tabletu.
    Ponadto używam także smartfonu.

    > nie
    > dyskwalifikuje tego operatora.

    Wg mnie praktycznie dyskwalifikuje.

    > Dla mnie, używam Aero2 poprzez router,
    > to już praktycznie koniec usługi

    Chyba tak.

    > i korzystania w ten sposób. Ale w telefonie i drugą
    > kartę w tablecie na pewno będę wykorzystywał.

    I będziesz co godzinę tracił czas i nerwy na wpisanie hasła?

    > Na pewno jakaś niewłaściwa konfiguracja z twojej strony..

    Dobra ;) -- skuteczna. ;) Już łączy się. :)

    > Kompas, a co to właściwie jest,

    Zapytaj w Googlach. ;)

    > jak wywołać tą funkcję w Androidzie?

    Overmax ma zainstalowaną aplikację.

    Poza tym w sklepie jest od groma takich aplikacji.
    No i chyba każda aplikacja z mapą korzysta z kompasu.

    > Teoretycznie mam kompas w każdym urządzeniu - telefony
    > i tablet,ale nigdy z niego nie korzystałem bo nie wiem
    > jak z tego korzystać skoro nie ma ikonki z napisem Kompas,

    Więc ściągnij i zainstaluj.
    Poza tym każda mapa (Pilot, którego reklamowałeś -- także)
    korzysta z kompasu.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.al
    k.copilot.mapviewer&hl=pl

    > na którą można kliknąć.

    > Podobnie jest z tym AGPS, jak to działa

    Opowiada odbiornikowi o stanie satelitarnym. ;)

    > i jak się to obsługuje?

    Ściąga się dane łączem internetowym. Podałem Ci dwie aplikacje,
    które to robią bezproblemowo. Poza tym zapewne większość aplikacji
    powiązanych z GPS to robi, nie chwaląc się tym, że to robi.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ch
    artcross.gpstest&hl=pl
    tu możesz wymusićściągnięcie lub skasować to, co ściągnięte

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ec
    lipsim.gpsstatus2&hl=pl

    > Czyli nie jest źle, bo np. mój telefon w sekundę znajduje kilkanaście

    Overmax znajduje naraz 13. ;)

    > satelitów, ale pozycję potrafi namierzyć dopiero po kilku minutach..

    To tak ja czasami ;) z Overmaxem.

    > No i trudno się dziwić, skoro telefon jest do tego
    > stworzony a tablecie funkcja GSM to tylko dodatek.

    Jaki dodatek? To normalny telefon, ale duży i bez przedniego głośnika.

    Jeśli w VoIPie nie ustawię, że dźwięk rozmówcy ma iść w tylny głośnik,
    będzie cisza. W Monsterze VoIP (chyba każdy) zawsze idzie w tylny.
    (co przypłaciłem rozwaleniem ucha)

    > Albo w trybie głośnomówiącym. W sumie niewielka wada.

    O tyle niewielka, że powstaje sprzęganie i echo
    a ponadto okolica słucha razem z Tobą. :)

    > Nie ma folii ochronnej?

    Miał, ale zadrukowaną. Teraz jest goły jak go wiadomo kto stworzył. ;)

    > Nic nie szkodzi - w Andku 4xxx można instalować programy gdzie się chce,

    Oj, Trybun, Trybun... Co z tego, że tak jest, skoro one
    niekoniecznie poprawnie pracują, gdy są nie tam, gdzie
    trzeba? Nie powtarzaj tego, co nie jest prawdą.

    > spokojnie można wybrać do tego celu kartę nr 2.

    Można, ale niespokojnie.

    > Czyli niewiele więcej niż mój tablet z siedmiocalowym wyświetlaczem. ..

    A ile Twój waży?
    Inne dychy ważą mniej niż ten Overmax.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'