    Date: Fri, 04 Apr 2014 20:40:29 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Overmax

    > "Trybun" 533c4756$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Tak. Myśląc, że będzie Aero2. Kapcie to parodia!!!
    > IMO teraz te tablety będą taniały. (z uwagi na
    > Aero2 właśnie)

    A czemu to niby wpisywanie tego hasła może zaszkodzić gdy się używa
    tabletu? Jest to tylko małe utrudnienie które na pewno nie
    dyskwalifikuje tego operatora. Dla mnie, używam Aero2 poprzez router, to
    już praktycznie koniec usługi i korzystania w ten sposób. Ale w
    telefonie i drugą kartę w tablecie na pewno będę wykorzystywał.

    > Na miarę ceny. ;)

    > (-) Ciemny -- można nawet nie ściemniać.
    > Monster jest jaśniejszy od Overmaxa
    > i ciemniejszy niż Ace. Pod tym względem
    > najlepsze są chyba iPody a po nich Samsungi.

    Bardzo dobry pod tym względem miał ekran - Alcatel, słońce zupełnie nie
    przeszkadzało.

    > (?) Nie łączy się z TPlinkiem, ale chyba
    > z mojej winy. Jutro kolejne podejście.
    > W jednym mieszkaniu mogę konfigurować,
    > w innym jest APek WiFi.
    >
    > Wspominam, bo wcześniej pisałem. Gdy
    > sprawdzę, napiszę, czy to mój błąd.
    > Do 2 innych APków łączy się bez problemu.

    Na pewno jakaś niewłaściwa konfiguracja z twojej strony..

    > (-) Nie ma kompasu! Trochę śmiesznie to wygląda.

    Kompas, a co to właściwie jest, jak wywołać tą funkcję w Androidzie?
    Teoretycznie mam kompas w każdym urządzeniu - telefony i tablet,ale
    nigdy z niego nie korzystałem bo nie wiem jak z tego korzystać skoro nie
    ma ikonki z napisem Kompas, na którą można kliknąć.

    > (-) GPS pokazuje pozycję, mając 3 satelity.
    > Błąd podaje malutki, ale w istocie błąd
    > może być o rząd wielkości większy.
    >
    > Warto sprawdzić na otwartej przestrzeni.
    >
    > Pierwszy raz fiksa złapał po około 30 minutach. :)
    > (mając świeże dane AGPS) Teraz nie jest źle.
    > Myślałem, że jest uszkodzony albo jakoś zablokowany.
    > Widać było, że GPS jest, że jest włączony, że nawet
    > widzi satelity, ale nie potrafi nic o nich powiedzieć.

    Podobnie jest z tym AGPS, jak to działa i jak się to obsługuje?
    Czyli nie jest źle, bo np. mój telefon w sekundę znajduje kilkanaście
    satelitów, ale pozycję potrafi namierzyć dopiero po kilku minutach..

    > (-) Anteny tłumione skutecznie. :) Monster
    > pokazuje więcej dB niż Overmax.

    No i trudno się dziwić, skoro telefon jest do tego stworzony a tablecie
    funkcja GSM to tylko dodatek.

    > (-) Przedniego głośnika nie ma, więc raczej jako
    > telefon odpada, pamiętając (a ja nie mogę
    > zapomnieć, bo z uchem jest teraz czasami źle,
    > a czasami gorzej; pod koniec stycznia było
    > najlepiej) moją ,,przygodę''.
    >
    > Można użyć słuchawek drucianych lub BT.

    Albo w trybie głośnomówiącym. W sumie niewielka wada.

    > (+) Szybki -- najcięższe FLV ciągnie bez trudu.
    > Pamięci też chodzą szybko. Gier nie używam.
    >
    > (-) Trochę ;) krzywa obudowa, ale I Monster nie
    > jest zupełnie dobrze spasowany, i Ace nie był.

    Jasna sprawa, - ideału jeszcze nikt nie stworzył, i można powiedzieć że
    z ogromnym prawdopodobieństwem że nikt nigdy go nie stworzy.

    > (-) Na szkle widać wyraźnie odciski palców. Choć
    > to brzmi niewiarygodnie, ani na Monsterze tak
    > źle nie jest, ani nie było na Ace.

    Nie ma folii ochronnej?

    > (-) Ma niby 16 GB, ale na pierwszym poziomie, że
    > tak to nazwę, tylko 1 GB.

    Nic nie szkodzi - w Andku 4xxx można instalować programy gdzie się chce,
    spokojnie można wybrać do tego celu kartę nr 2.

    > (-) Nie każda aplikacja pracuje poprawnie.
    >
    > (O) 675 gramów.

    Czyli niewiele więcej niż mój tablet z siedmiocalowym wyświetlaczem. ..