eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOtwor w wydechu - jak zatkacRe: Otwor w wydechu - jak zatkac
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "babinicz" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i89ibg$3i6$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Otwor w wydechu - jak zatkac
    Date: Sun, 3 Oct 2010 18:27:17 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 37
    Message-ID: <4ca8aeed$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.240.113
    X-Trace: 1286123245 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27047 83.28.240.113:2752
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314999
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i89ibg$3i6$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam taki problem, zrobilo sie male pekniecie w rurze wydechowej, porzed
    > pierwszym tlumikiem, niejestety samochod zrobil sie glosniejszy przez to.
    > Poszukuje jakiejs pasty, odpornej termicznie ktora mozna by to zaslepic
    > jednoczesnie robiac nakladke z opasek zaciskowych i kawalka blachy. Szkoda
    > mi wymieniac cala rure, bo to masa roboty, a otwor jest niewielki. Czy
    > istnieje cos takiego?
    > st.

    Witam.
    Czy to jest prosty odcinek rury - wydechu, zdala od wieszaków i innych
    przeszkód?

    Jeśli tak, to ja zrobiłem dwa lata temu coś takiego.
    Wyciąłem gumówką w miejscu pęknięcia/dziury , robiąc około 5 cm przerwy.
    Nałożyłem na to nową rurę, o średnicy wewnętrznej większej od rury tłumika
    o około 0,5 mm, wstawkę długości 25 cm wykonaną z kwasówki o ściance 3,5
    mm (na marginesie, z podobnego własnie materiału dobrzy producenci robią
    tłumiki) i zacisnąłem po obu stronach nową rurę obejmami (popularne
    "cybanty", ok. 2zł za szt). Przed założeniem nowej rury jej końce nadciąłem
    piłką na krawędziach, w 4 miejscach (ok. 15 mm w głąb) tak aby obejmy po
    skręceniu skasowały szczeliny po piłce, zaciskając się mocno na starej rurze
    tłumika. Wyszło idealnie, bez konieczności stosowania innych uszczelniaczy:
    past, taśm teflonowych i itp. Bez tej czynności zaciskanie tak masywnej rury
    nie ma sensu.

    Do dnia dzisiejszego nic się nie dzieje, jedynie obejmy zmieniły kolor,
    głównie z powodu wysokiej temperatury.


    Pozdrawiam
    marmar


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: