-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!217.153.128.5
1.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Otwór centrujący felgi
Date: Fri, 04 Jun 2010 12:19:04 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 26
Message-ID: <huajuo$1vei$1@news2.ipartners.pl>
References: <4c0811c9$1@news.home.net.pl> <huagbi$r42$1@mx1.internetia.pl>
<huagho$djh$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1275646744 64978 157.25.157.219 (4 Jun 2010 10:19:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Jun 2010 10:19:04 GMT
In-Reply-To: <huagho$djh$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285984
[ ukryj nagłówki ]Przemysław Czaja pisze:
>
>> http://www.felgi.pl/informacje/v/257/1363/srednica_p
iasty__otwor_centralny_felgi_oraz_pierscienie_centru
jace.htmlx
>>
>>
>> ale nie wiem ile w tym prawdy ;-)
>
> i jeszcze cytat:
>
> "Otwór centralny (inaczej otwór środkowy lub naba)
> Parametr opisujący wielkość otworu w feldze podawany w milimetrach.
> Otwór centralny w feldze stalowej musi być bezwzględnie dopasowany swoim
> rozmiarem do kołnierza piasty koła, gdyż tylko w taki sposób będzie
> zapewnione odpowiednie przenoszenie obciążeń. Śruby lub nakrętki
> montażowe mają jedynie na celu odpowiednie ustawienie felgi na piaście"
Taaa, i siły poprzeczne działające na koło przeniesie na piastę taki plastikowy
pierścionek, jak te na pierwszym linku :)
Ja mogę uwierzyć w to że wstępne pozycjonowanie za pomocą plastikowego pierścionka
może być dokładniejsze niż tylko na śrubach, ale prędzej mi tu kaktus, niż uwierzę
że coś takiego przeniesie jakiekolwiek znaczące obciążenia...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.10 13:39 Miecio
- 04.06.10 13:40 jacek2v
- 04.06.10 13:47 kogutek
- 04.06.10 15:11 Przemysław Czaja
- 04.06.10 16:33 Jakub Witkowski
- 04.06.10 18:01 RoMan Mandziejewicz
- 04.06.10 21:03 k...@v...pl
- 05.06.10 00:47 DoQ
- 05.06.10 00:56 DoQ
- 05.06.10 11:08 k...@v...pl
- 05.06.10 11:39 DoQ
- 05.06.10 11:55 k...@v...pl
- 05.06.10 14:10 Robert Rędziak
- 05.06.10 16:33 MarcinJM
- 05.06.10 16:51 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod