  • Data: 2024-01-22 10:25:02
    Temat: Re: Otwarty dren i pull-up do 5V przy VCC=3,3V
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2024 o 05:43, Marek pisze:

    > A tak z ciekawości co to robi w tej stacji bazowej?

    Centralka alarmowa obsługująca alarm z 14 wejściami alarmowymi
    z PIRami, kontraktonami, czujnikami dymu, odczytem kart RFID
    do rozbrojenia, pomiarem napięcia 3f oraz
    pomiarem temperatury i napięcia baterii głównych stacji
    komunikująca się z radioliną 2Mb na wypadek padu
    urządzeń stacji.
    dzięki tej centralce nikt nie jedzie do stacji póki akumulatory
    mają dobre napięcie a jest zanik zasilania.

    Dopiero jak maja paść akumulatory i odwrotnie
    gdy sieć jest a akumulatory padają nie czekają z serwisem.

    Sprzęt Nortela GSM nie wspierał w okolicach 97-00 lat
    pomiaru napięć i temperatury na stacji bazowej więc
    jak zaczęto stawiać stacje bazowe i trzeba było coś zrobić
    na miarę.

    Właśnie sprawdziłem że pierwsze ok 900szt było na AT89C52
    później były ATMegi w terminalu więc od około 99-2001 roku
    jest ATMega16 zasilana 3,3V stosowana w terminalu z HD44780.
    --
    pzdr, j.r.